SPOTREBOVANÉ PRODUKTY #02

Mesiac august bol bohatý na spotrebované produkty. Nakúpila som si aj množstvo noviniek, ktoré uvidíte v nákupoch a novinkách. Už teraz sa teším na testovanie nových produktov.

V lete veľmi rada používam telové oleje. Majú jednoduché a rýchle použitie, krásne vyživia pokožku tela a pokožka s nimi pôsobí veľmi zdravo a sviežo. Nádherne vyniknú najmä na opálenej pokožke.





1. Avon masážny olej s marockým argánovým olejom 150ml - hĺbkovo vyživujúci a regeneračný telový olej s nádhernou vôňou. V zásobe mám už ďalšie 2 balenia. Ideálny aj na masáž celého tela, hydratuje, rýchlo sa vstrebáva, nezanecháva mastný pocit. V lete nahradí telové mlieko a je ideálny aj po opaľovaní. Obsahuje vitamín E a esenciálne mastné kyseliny. Odporúčam, je výborný.

2. Yves Rocher telový olej v spreji Monoi de Tahiti 125ml - suchý telový olej v spreji, ktorý je vhodný aj na vlasy. Ideálny na leto, nádherne prevonia pokožku tela, rýchlo sa vstrebáva, krásne hydratuje a vyživuje. Má dokonalú vôňu. Mám už asi 4té balenie a kúpim určite zas.

3. Sally Hansen Airbrush Legs - tekuté silónky v spreji v odtieni Medium Glow sú mojou letnou nevyhnutnosťou. Odporúčam ich všade, kde chodím :) Pokožke nôh dodajú krásne opálený vzhľad, sú vodeodolné, prekryjú drobné nedokonalosti a večer ich jednoducho odstránite teplou vodou a sprchovým gélom. Pokožka s nimi pôsobí ako po opálení od mora a farebný odtieň je nádherne zjednotený. Silónky je nutné striekať na malú plochu a ihneď rozotierať do stratena. Iba tak predídete farebným fľakom a silónky rovnomerne nanesiete na pokožku.


4. Yves Rocher Peelingový Olej na ruky s Bio Arnikou 75ml - bohužiaľ pokazil sa mi veľmi rýchlo preto musím vyhodiť skoro celé balenie. Pokožku rúk krásne vyhladil a zjemnil, mala som pocit akoby som ruky masírovala medom. Mal mierne lepivú textúru, ale zmýval sa ľahko. Opätovne už nekúpim, keďže sa pokazil veľmi rýchlo a je možné ho nahradiť akýmkoľvek telovým peelingom.

5. Rituals Magic Touch Cherry Blossom & Rice Milk - telové mlieko s vôňou čerešňového kvetu a ryže. Malo hustejšiu a krémovejšiu textúru. Vôňa ani textúra ma moc neoslovila, plné balenie si kúpiť neplánujem.

6. Avon telový sprej Tahitian Holiday 100ml - pre mňa dokonalá letná vôňa. V UK sa mi podarilo zakúpiť toaletnú vodu a telový sprej v tejto limitovanej edícii. Pre mňa úplne úžasná a dokonalá. Škoda, že na SR sa už nedá kúpiť. Obsahuje tahitský kvet tiaré, tropický kokos, olej monoi a zázvor. Je ešte dostupná na avon.co.uk, v budúcnosti asi zakúpim opäť.


7. L´oreal Professionnel Colour Glow Oil 100ml - olej na vlasy som už recenzovala TU. Opätovne už nekúpim. Neoslovil ma.

8. Aussie 3 Miracle Oil Reconstructor 100ml - ľahký olej na vlasy, ktorý som mala problém spotrebovať. Úplne priemerný olej, zlá pumpička, ktorá dávkovala malilinké množstvo oleja, neoslovilo ma zloženie, nemal absolútne žiadny účinok na vlasy. Opätovne už nekúpim ani omylom.

9. Avon Advance Techniques Morrocan Argan Oil 30ml - olej na vlasy s marockým argánovým olejom. Má hustejšiu konzistenciu a pre mňa je ideálny do kabelky. Vyživuje, vyhladzuje a zjemňuje vlasy. V akciovej cene sa oplatí kúpiť.


10. Batiste Tropical Dry Shampoo - pre mňa najdokonalejší suchý šampón na blond vlasy. Krásne sa rozčeše, odstráni mastnotu a dokonca zosvetlí farbu vlasov. Kupujem opakovanie, v zásobe mám ďalšie balenie.

11. Wella Oil Reflections Luminous 100ml - olej Wella je môj najobľúbenejší olej na vlasy. Kupujem pravidelne, teraz som dala šancu novinke, oleju Luminous. Kvalitný, krásne voňavý, dokonalý olej na vlasy. Nezaťažuje vlasy, hydratuje, vyživuje, odstraňuje suchosť vlasov. Budem kupovať zas a zas :)


12. Aussie 3Minute Miracle Reconstructor 250ml - 3 minútová maska na vlasy, ktorú používam namiesto kondicionéra. Kvalitná, vlasy zjemní, vyhladí, dobre sa po nej rozčesávajú. Nemám jej čo vytknúť. Ako maska ale pre mňa nedostatočná, úlohu koncidionéra plní skvele.

13. Garnier odličovač očí 2v1 125ml- môj najobľúbenejší odličovač na oči, privítala by som väčšie balenie. Kupujem ho opakovanie.


14. Biotherm Pure.fect Skin Micro Exfoliating Toner 200ml - skvelá tonizačná voda, po čase kúpim zas. Recenzovala som ju TU

15. Clinique Take The Day Off - micelárne čistiace obrúsky. Výborné, dôkladne ostránia makeup. Určite kúpim zas. Recenziu nájdete TU


16. Yves Rocher Sprchovací gél Kokos 200ml - klasický sprchový gél vhodný aj do kúpeľa. Pekne umyl, nevysušoval, momentálne ho vlastním opäť ale v inej vôni.

17. Yves Rocher Toaletná voda Hruška v Karamele 100ml - pre mňa nádherná limitka, voňala úplne úžasne a keď bude opäť v predaji určite si ju zakúpim. Nádherne sladká, krásna, voňavá.


18. Balea Telové mlieko Melon Mango - krásne voňavé telové mlieko z limitovanej edície. Tieto telové mlieka Balea mám veľmi rada a kupujem ich pravidelne. Momentálne som ale v predaji nevidela žiadnu novú limitku, neviem, dúfam že je to len dočasný výpadok v DM a tieto telové mliečka budú opäť v predaji. Pokožka je po nich krásne prevoňaná.

19. Balea Gél na holenie - rovnako pravidelne kupujem aj gély na holenie Balea. Vždy v inej limitovanej vôni. Sú skvelé, vytvoria bohatú penu a majú skvelú cenu, nemám im absolútne čo vytknúť. Moja stálica už dlhé roky.

20. Rexona Antiperspirant v spreji Invisible Black & White - kvalitný sprejový antiperspirant. Používam v kombinácii s tuhým antiperspirantom. Vhodný na osvieženie kedykoľvek počas dňa.


21. Elancyl Cellu Slim - gélový krém proti celulitíde. Bol skvelý, neuveriteľne vyhladil a zjemnil pokožku a zlepšoval jej stav. Ak bude v akciovej cene určite si ho kúpim zas. Recenziu nájdete TU

22. Avon Cellu Break 5D 150ml - telový krém proti celulitíde. Vyhladzuje a zjemňuje pokožku, jediné čo mi na ňom vadilo bola jeho vôňa. Na mňa bola príliš kvetinová a spôsobovala mi alergiu.


23. Garnier Oil-Infused Nourishing Lotion - olejové telové mlieko vhodné na suchú pokožku. Má maslovú konzistenciu, krásnu vôňu a skvele hydratuje pokožku tela. Z tejto rady chcem vyskúšať aj telový peeling. Určite kúpim zas a odporúčam.


24. Clinique Take The Day Off Cleansing Balm - ďalšie minibalenie odličovacieho balzamu Clinique. Je naozaj skvelý a ja plánujem kúpu plného balenia. Recenzia TU

25. Urban Decay All Nighter - minibalenie fixátora makeupu v spreji. Spotrebovala som asi tretie balenie. Používala som ho na občasné večerné akcie, makeup po ňom vydržal o niečo dlhšie neporušený. Strieka sa na celú tvár, aj na očný makeup. Nezabraňuje ale masteniu pokožky.

26. Shiseido Benefiance Extra Creamy Cleansing Foam - ultra krémová čistiaca pena na tvár. Dôkladne odlíči makeup. Vytvorí bohatú penu a je vhodná aj na používanie s Clarisonicom. Je vhodná na všetky typy pleti. Podľa mňa nie je vhodná na suchú pleť ale na mastnejší typ pleti je skvelá. Odporúčam.

27. Thalgo Exception Ultime - luxusný protivráskový krém určený na kontúry očí a pier. Používala som ho iba pod oči. Je to výborný očný krém, dôkladne zjemní očné okolie, vyhladí vrásky, spevní pleť. Spotrebovala som už niekoľko minibalení a určite vám ho odporúčam.

28. Thalgo Prodige des Oceans Le Masque - nočná pleťová maska. Má vyhladiť vrásky, okamžite zjemniť a hydratovať pleť. Bohužiaľ je veľmi parfumovaná a mňa po nej neskutočne svrbela pleť. Musela som si ju okamžite zmyť. Účinky teda posúdiť neviem.


29. Stilla Bronzing Powder - kvalitný bronzer, spotrebovala som už asi piate balenie. Vyhovoval mi odtieň aj textúra. Mal teplejší podtón čo mne osobne vyhovovalo a bol vhodný na kontúrovanie aj ako klasická farba na líčka, ideálny aj na líčenie očí. Kúpila som za výhodnú cenu a určite odporúčam.

30. Bourjois Matt Illusion Bronzing Powder - tento matný bronzový púder kupujem pravidelne. Veľmi mi vyhovuje jeho odtieň, je kvalitný a je vhodný aj na kontúrovanie. Kupujem ho v UK v odtieni Hale Fonce. Jediné čo mi vadí je, že sa nepredáva na Slovensku. Je výborný.

31. Maybelline Terre Indienne Bronzing Powder - tento bronzer ma veľmi prekvapil. Bol výborný, dodával pokožke nádhernú bronzovú farbu a predčil aj niektoré luxusné produkty. Obsahoval aj farbu na líčka, ktorú som nevyužila. Škoda nekvalitného balenia. Samotný produkt je skvelý. Už sa dopredáva, ale ak niekde uvidím kúpim zas.

32. Revlon Colorstay Pressed Powder - veľmi priemerný tuhý pleťový púder, čakala som od neho oveľa viac. Pokožku dostatočne nezmatňoval. Pleť po ňom nebola pekne vyhladená ani nepôsobila "krajším" dojmom. Opätovne už nekúpim.


33. Murad Masque Purifiant InstaMatte - čistiaca a zmatňujúca pleťová maska určená na mastnú a problematickú pleť. Za mňa úplne priemerná maska, nevšimla som si na pleti žiadny zo sľubovaných zázračných účinkov. Za mňa nič moc.

34. NARS Soft Matte Concealer - v lete som spotrebovala niekoľko vzoriek korektora v tmavšom odtieni Ginger. Na opálenú pokožku ideálny odtieň. Iný korektor už nechcem. Na zimu vlastním odtieň Custard a Vanilla. Najviac krycí, pôsobí prirodzene, má skvelú výdrž. Naj korektor :)

35. Origins A Perfect World Antioxidant Cream with White Tea - hydratačný a antioxidačný pleťový krém s bielym čajom. Na dovolenke som mala niekoľko vzoriek. Používala som ho najmä na noc. Krásne hydratuje a zjemní pleť, pokožka po ňom pôsobí zdravo a sviežo. Chcem aj plné balenie.

36. Biotherm Aquasource Everplump Night Cream - nočný krém, ktorý má želé textúru a modrú farbu. Skvele hydratoval, nemastil, pokožka bola po použití jemná a hebká. Môže sa používať aj v hrubšej vrstve ako nočná maska. Odporúčam.

37. Dior vzorky rúžov Addict Lip Lacquer - nový Dior rúž s efektom laku. Pery pôsobia ako nalakované, sú ultra lesklé a jeho výdrž je famózna. Odporúčam a sama plánujem kúpu plného balenia.


38. Urban Decay Original Eyeshadow Primer - podkladová očná báza, ktorú vlastním aj v plnom balení. Vo vzorke mi vyhovuje viac, neviem prečo. Vzorka má oveľa lepšiu výdrž ako klasické plné balenie.

39. Babor Refine Cellular Pore Refiner - pleťové sérum na redukciu pórov. Sérum mi nebolo príjemné, obsahuje veľa alkoholu a s pleťou neurobí absolútne nič. Malo by redukovať póry a zmatniť pleť. Nič z toho sa však nekonalo. Za cenu 59 Eur určite neodporúčam.

40. Babor Skinovage Eye Cream - oproti tomu je tento očný krém úplne skvelý. Krásne vyhladí pokožku v okolí očí, zjemní vrásky, hydratuje. Bol to skvelý krém a určite si zakúpim plné balenie.

41. LRP Effaclar Purifying Foaming Gel - čistiaci pleťový gél dobre vyčistí pleť, nevysušuje, vytvorí bohatú penu. Momentálne mám ale Avene, ktorý je rovnako skvelý.

42. Oriflame Giordany Gold Liquid Silk - tento makeup ma prekvapil. Je vhodný na mastnejší typ pleti, krásne zmatňuje, zjemní a vyhladí pleť. Dodá pokožke zamatovo jemný saténový finiš. Krycia schopnosť je celkom fajn a na leto je úplne skvelý.

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.