NÁKUPY SEPTEMBER

Chladné sychravé počasie je tu. Leto sa skončilo a kozmetické firmy nás začínajú zahlcovať novinkami na jeseň/zimu 2017. Na novinky sa teším, na sychravé počasie už nie :)
Na prelome august/september som si zakúpila niekoľko kozmetických produktov ku ktorým Vám prinášam aj krátke recenzie.





The Ordinary AHA30%+BHA 2% Peeling Solution 30ml
- peelingové pleťové sérum, ktoré sa nechá na pleti pôsobiť cca. 10 minút /ako maska/ a následne sa zmyje vodou. Tento prípravok poskytuje pleti hlbšiu exfoliáciu a je to alternatíva k chemickému peelingu. Má rozjasňujúci účinok, zlepšuje stav pokožky, zjednocuje farebný tón pleti, redukuje vzhľad jemných vrások, vyhladzuje a zjemňuje pleť. Ideálny na pokožku, ktorú trápia pigmentové fľaky a škvrny po akné.
Nanáša sa na vyčistenú a suchú pleť, najlepšie večer. Nemal by sa používať viac ako 2x týždenne. Cena prípravku je viac ako priaznivá. Sérum má nádhernú ovocnú vôňu a obsahuje extrakt z mrkvy, kyselinu hyalurónovú, vitamín B5 a tasmánske korenie.
Prípravok som už stihla vyskúšať, pleť som po ňom nemala podráždenú ale nádherne jemnú, matnú, vyhladenú. Už sa teším na ďalšie testovanie prípravkov The Ordinary.


NYX Professional Makeup High Definition Finishing Powder 8g
- z UK ku mne konečne docestoval transparentný púder NYX. Tento púder milujú všetky blogerky a neustále je vypredaný. Konečne som mala šťastie a púdrik bol na sklade. Zatiaľ som ho vyskúšala len pár krát, ale mám z neho zmiešané pocity. Po tom celosvetovom boome som čakala asi niečo viac. Zmatnenie pleti je na mojej mastnej pokožke slabé, nebadám ani ultra photoshopový vzhľad, ktorý tento púdrik sľubuje. Farba je dosť svetlá biela a počítajte s tým, že vám zosvetlí odtieň makeupu.
Dám mu ešte šancu a vyskúšam ho s iným makeupom resp. štetcom a uvidíme.



Catrice The Precious Copper Collection
- paletka Catrice sa na SR zatiaľ nepredáva, preto som si ju objednala z Nemecka. Je to bronzová paletka, z limitovanej jesennej kolekcie Catrice. Odtiene ma veľmi zaujali, bronzová je na očnom viečku na jeseň veľmi aktuálna. Síce som čakala, že bude viac bronzová, ale aj napriek tomu ma nesklamala. Paletka obsahuje aj 3 odtiene ladené do fialova. Tiene síce viac prášia, ale za cenu 4,95 Eur sa to dá prehliadnuť. Používam ju rada, s podkladovou očnou bázou má veľmi dobrú výdrž. Tieniky majú výbornú pigmentáciu a dajú sa dobre skombinovať.




CAOLION Premium Hot & Cool Pore Pack Duo
- detoxikačná pleťová maska ma veľmi zaujala. Sľubuje dokonalé vyčistenie pórov v 2 krokoch. Balenie obsahuje parnú masku, ktorá otvorí a prečistí póry a osviežujúcu masku, ktorá ich stiahne a minimalizuje. Moje očakávania boli veľké, výsledok bol vlažný. Upozorňujem, že masky na pleti dosť štípu a pália, asi aby sa znásobil ich účinok. Toto mi dosť vadilo. Pálili ma obidve masky, prvá hrjivá aj druhá chladivá a nebolo mi to veľmi príjemné. Prvá maska obsahuje aj pílingové čiastočky, takže počas zmývania pleť aj jemne opílingujete. Pleť bola po použití jemnejšia a matnejšia, ale účinok sa nedal porovnať s výsledkom, ktorý vám urobí biela maska GlamGlow. Použila som ju zatiaľ jedenkrát.




Misslyn Beach Please! Bronzing and Contouring Powder Barbados Babe
- do zbierky mi pribudol aj nový bronzer Misslyn. Okrem odtieňa Hi From Hawai som si zakúpila aj svetlejší odtieň Barbados Babe. Odtieň je mierne ladený do ružova, čo moc nemusím, ale kupovala som ho naslepo, on-line. Po zmiešanú obidvoch odtieňov dostanem odtieň dokonalý pre moju pleť. Pigmentácia je veľmi dobrá, produkty mi vyhovujú a určite zakúpim ďalší produkt tejto značky. Bronzer stojí cca. 4,95 Eur, takže pomer výkon/cena je výborný.





Nude by Nature Flawless Pressed Powder Foundation
- keďže na feelunique som zahliadla výpredaj bronzerov značky Nude by Nature, rozhodla som sa jeden vyskúšať. Mám odtieň C6 Cocoa. Bronzer sa mi podarilo zakúpiť za tretinovú cenu, z čoho sa veĺmi teším. Môže sa používať na mokro /ako makeup/ alebo na sucho ako púder. Ma veľmi jemné zloženie, takže s farbou to nepreženiete. Je preto ideálny ako bronzer na celú tvár. Pokožke dodáte veľmi jemný bronzový nádych a pleť s ním bude pôsobiť opálene a zdravo. Ideálny hlavne v lete na stmavenie tónu pokožky. Čakala som od neho väčšiu pigmentáciu, ale za tú cenu neľutujem. Má teplý odtieň, na pleti pôsobí prirodzene a zdravo.




E-style Metallic Chic Eyeshadow
- prvýkrát som sa rozhodla vyskúšať očné tiene značky E-style, ktoré ma veľmi zaujali svojou pigmentáciou. Na www.krasotika.sk som kupovala 3 odtiene: 02 Sandy, 11 Passion a 09 Cooper. Očné tiene majú skvelú pigmentáciu, ale musíte ich nanášať prstom alebo navlhčeným penovým aplikátorom. Najlepšie je na aplikátor nastriekať fixátor makeupu. Ak ich nanesiete štetcom ich pigmentácia úplne zanikne. Odtiene 02 a 11 sú viac maslové, odtieň 09 je púdrový, suchší. Prekvapili ma svojou veľkosťou, jeden očný tieň má až 6g. Majú nádherné metalické odtiene a ja plánujem kúpu ďalších odtieňov.



TREND It Up Elastic Eyeshadow 
- do zbierky mi pribudol aj jeden zlatý očný tieň značky Trend It Up. Pigmentácia nie je až taká výrazná, ako pri tieňoch E-style, je jemný a vhodný na presvetlenie očného kútika alebo pod ohyb obočia. Očný tieň môžete použiť aj ako rozjasňovač na lícne kosti. Dosť práši, preto je najlepšie nanášať ho prstom alebo penovým aplikátorom.




V akcii 1+1 zdarma som si zakúpila čistiaci gél Avéne Cleanance Cleansing Gel. 
Tento čistiaci gél je veľmi vhodný na mastnú pleť. Obsahuje termálnu vodu Avéne /49%/ a je ideálny aj na problematickú pleť. Odstraňuje z pleti nečistoty a čistí ju do hĺbky. Upokojuje podráždenie a redukuje tvorbu mazu. Nedráždi, pôsobí protizápalovo, upokojuje a absolútne nevysušuje. Používam ho večer, po povrchovom odlíčení makeupu v kombinácii s Clarisonicom.


Doplnila som si aj zbierku lakov na nechty.
Mám veľmi rada laky Avon, ktoré majú priaznivú cenu a ponúkajú širokú škálu odtieňov. Z DM som zadovážila nádherný fuchsiový lak Orly, ktorý má pre mňa dokonalý odtieň.


Z Avonu som si zakúpila 2 nové odtiene kontúrovacích ceruziek na oči, ktoré sú ideálne na jeseň - zlatý a medený odtieň. Tieto ceruzky mám veľmi rada a už vlastním asi 10 farebných odtieňov. Sú dlhotrvácne, nerozmazávajú sa, nie sú suché, majú výbornú pigmentáciu.



Fabu na obočie značky Refectocil si kupujem už dlhé roky. Obočie si farbím doma a používam čierny farebný odtieň Recectocil. Farbu nechávam pôsobiť veľmi krátko, asi len 3-4 minútky, keďže som blondína. S touto farbou dosiahnem vždy dokonalý odtieň obočia, ktorý mi vydrží asi 3 týždne.

Novinka -  krémový gél na obočie Avon MARK ma veľmi príjemne prekvapila. Nanášam ho skoseným štetcom Gosh. S týmto gélom dosiahnete dokonalé obočie, jednoducho sa nanáša, perfektne drží, nerozmazáva sa a pripomína mi gél na obočie Anastasia Beverly Hills. Ak hľadáte lacnejšiu náhradu kľudne ho vyskúšajte. Nevýhodou sú iba 2 odtiene, chýba mi tam typický stredný odtieň.




Benefit The PoreFessional Licence to Blot
- tyčinka na zmatnenie pleti, používa sa cez makeup a slúži na redukciu lesku. Tyčinka je na pokožke neviditeľná, takže vyhovuje všetkým odtieňom pleti. Okamžite redukuje lesk, pôsobí podobne ako papieriky na odsatie lesku. Ihneď zmatní pleť, zmatnenie je minimálne na 3-4 hodiny. Môže sa naniesť cez makeup alebo pred nanesením púdru, vtedy dosiahneme naozaj dlhodobé zmatnenie pokožky. 


Laura Mercier Loose Setting Powder
- transparentný pleťový púder, nevysušuje, dodáva pleti zamatový vzhľad, redukuje lesk a vytvára na pleti bezchybný efekt. Je ultra jemný. Vyhladzuje nedokonalosti a jemné linky, pôsobí na pleti veľmi prirodzene. Je výborný, určite odporúčam aj na zmiešanú a mastnú pleť.


Na jesenné obdobie som si zaobstarala aj nové, sladšie vône.
Britney Spears Private Show
- parfumovaná voda v objeme 50ml. Sladká, orientálna, pižmová vôňa. 
Hlava: ľadová káva, mandarínka,nektarínka
Srdce: dezert Dulce de Leche, jazmín Sambac, kvet pomarančovníka
Základ: ambra,pižmo
Je ideálna pre všetkých ktorí majú radi sladšie, teplejšie vône.


Oriflame So Fever Her
- parfumovaná voda v objeme 50ml. Provokatívna, sladšia vôňa, ktorá obsahuje čierne ríbezle, santalové drevo, akordy zázvorového kvetu. Je hravá, sexi, sladká. Má veľmi dobrú výdrž.


Aký výrobok ste si zaobstarali na jeseň ?

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.