SPOTREBOVANÉ PRODUKTY #04

Hlásim sa s ďalšou hromadou spotrebovaných produktov. Doma sa mi nazbierala plná taška prázdnych výrobkov tak poďme na recenzie:




1.  L´oreal Professionnel Double Serum 2x15 ml
- sérum na vlasy má pomáhať obnovovať poškodené vlasy a rozštiepené končeky. Obsahuje lipidy. Vlasy by mali byť lesklejšie, silnejšie, zdravšie. S mojimi vlasmi neurobil absolútne nič, nevyživil, nehydratoval, nevyhladil ani nezjemnil vlasy a opäť ho už nepotrebujem. Úplne zbytočný produkt.

2. Macadamia Deep Repair Masque 236 ml
- toto je moja najobľúbnejšia maska na vlasy, určená na suché a poškodené vlasy. Vlasy nádherne zregeneruje, vyživí, ozdraví. Bohužiaľ tá kúpená v zahraničí sa s tou kúpenou na SR nedá ani porovnať. Nemá totožnú vôňu ani konzistenciu ako maska kupovaná v UK, preto si nabudúce zaobstarám túto vlasovú masku už iba za hranicami a rovno v 500ml balení.

3. L´oreal Colorista 1-Day Color Spray
- rozhodla som sa, že po rokoch potrebujem zmenu farby vlasov /na pár dní/, tak som si zakúpila ružový sprej na vlasy. Objem balenia je 75ml. Bohužiaľ sprejík je na 1 použitie, naniesla som ho len ako ombré na cop, na viac mi nevyšiel. Odtieň je svetlý, ružový, ideálny na  blond vlasy. V balení je ale veľmi málo produktu a farba mi z vlasov zmizla už asi za 2 dni, bez toho že by som si vlasy umyla. V budúcnosti už pravdepodobne nekúpim.


4. Bioderma Hydrabio Mousse 150ml
- čistiaca pena, ktorú som už recenzovala TU. Mala som už niekoľko balení a v budúcnosti určite zakúpim opäť. Výborná, nemám jej čo vytknúť.

5. Alcina Skin Manager AHA Effekt-Tonic 190ml
- vynikajúca pleťová voda s AHA kyselinami. Recenziu nájdete TU. Mám už asi tretie balenie a určite zakúpim opäť. Výborná.

6. Avéne Cleanance Cleansing Gel 200ml
- momentálne používam druhé balenie, gél plní čo sľubuje, dobre čistí pokožku do hĺbky a nevysušuje. Jediné čo mi vadí je, že v kombinácii s Clarisonicom menej pení, bez neho funguje na jednotku.




7.  Kérastase Bain Chroma Riche 500ml
- šampón určený na farbené a melírované vlasy. Hĺbkovo regeneruje vlasy, dodáva im lesk a nezaťažuje vlasové vlákno. Najlepší šampón na suché a poškodené vlasy. Mám už niekoľké balenie, ale pri tomto 500ml objeme sa mi zdalo, že už nefunguje tak ako ten pôvodný. Buď si na šampón moje vlasy zvykli alebo nie je toto väčšie balenie také koncentrované ako 250ml balenie.

8. Schwarzkopf FibrePlex No.3 100ml
- funguje podobne ako Olaplex. Je určený na domáce použitie. Používa sa po umytí vlasov ako vlasová maska. Chráni pred poškodením, zlepšuje kvalitu vlasov, minimalizuje lámavosť. Bohužiaľ ja som nezaznamenala žiadny wau efekt, u mňa úplne priemerná, málo výživná a hydratačná vlasová maska, ktorú už nepotrebujem.

9. Wella Oil Reflections Luminous 100ml
- môj najobľúbenejší vlasový olej, plní všetko čo sľubuje a je naozaj výborný. Používam ho pravidelne.


10. Glamglow Youthmud Mask
- bahenná pleťová maska pre dosiahnutie žiarivého vzhľadu pleti. Je výborná, pleť je po jej použití ultra jemná a pôsobí zdravo, ale biela je ešte o chlp lepšia. Jedinú nevýhodu vidím v tom, že masky pomerne rýchlo vysychajú. Niekde som čítala, že ak začne zasychať je potrebné do masky vmiešať trochu vody. Uvidíme nabudúce to určite vyskúšam.

11. Dior Capture Totale Multi Perfection Concentrated Serum 
- luxusné, vysoko koncentrované pleťové sérum. Krásne vyhladí a zjemní pleť a malo by pôsobiť proti vráskam. Pleť je po použití jemná ako bábätko. Pozor je viac parfumované. Ja som mala len menšie 10ml balenie takže protivráskové účinky som nestihla spozorovať.

12. Too Faced Chocolate Soleil
- matný bronzový púder som mala v odtieni Medium. Púder je výborný, veľmi dobre pigmentovaný, má vysokú výdrž. Je ideálny na kontúrovanie a má studený podtón. Momentálne je na ceste ku mne odtieň Dark, ktorý má teplejší podtón. Vonia krásne po čokoláde a je úplne bez kalórii :)

13. Omorovicza Deep Cleansing Mask
- hĺbkovo čistiaca pleťová maska za extrémnu cenu 80 Eur je bohatá na vápnik, zinok a meď. Výsledky by mali byť viditeľné už po 1 použití a to zmatnenie, zjednotenie tónu pleti, vyčistenie pórov. Stav pleti sa na začiatku používania môže dočasne zhoršiť. Bohužiaľ ja som na sebe nezbadala žiadny zo spomínaných účinkov, glamglow maska je 100násobne lepšia a jej cena je o polovicu nižšia. Pre mňa úplne priemerná maska za prehnanú cenu.


14. Balea
- obľúbené produkty telovej kozmetiky Balea. Kakaové telové maslo malo hutnejšiu konzistenciu, dobre hydratovalo a prevoňalo pokožku tela. Momentálne som v drogérii nevidela nové telové maslá balea, čo je škoda. Dúfam, že v budúcnosti ešte budú v ponuke.
Limitky sprchových gélov Balea si kupujem pomerne často. Vždy ma zláka vôňa a aj nádherný obal. Cena je výborná a sprchové gély mi vyhovujú.
Novinkou v DM drogérii je pena na sprchovanie Balea. Pena má vôňu vanilkového krému, je úžasne jemná, hebká a neuveriteľne jednoduchá na použitie. Musím sa priznať, že som prepadla čaru pien na sprchovanie, momentálne mám už doma tri a ich použitie mi veľmi vyhovuje. Peny si obľúbila aj moja dcérka, sprchovanie s nimi je neuveriteľná zábava.
Čistiaci gél na ruky Balea kupujem opakovane. Vždy si vyberiem inú vôňu a rada ich striedam. Vynikajúco vyčistí pokožku rúk a krásne ich prevonia, navyše má skvelú cenu.


15. Avon Natural Kids Shampoo and Conditioner 250ml
- šampón a kondicionér Avon je ideálny pre malé dievčatká. Dobre pení, nevysušuje vlasy a krásne vonia.

16. Vichy Dercos Advanced Action Shampoo 200ml
- najúčinnejší šampón na lupiny a suchú pokožku hlavy. Odporúčam ho zakúpiť v lekárni alebo v zahraničí. Ja ho používam v kombinácii s iným šampónom, pretože mi nedostatočne pení. Dokonale odstráni lupiny, a ak ma začne svrbieť pokožka hlavy, vždy mi 100% pomôže. Kupujem pravidelne už niekoľko rokov.


17. Avon Warm Spice and Vanilla Body Lotion 150ml
- trblietavé telové mlieko s vôňou Vianoc. Má neuveriteľne krásnu, sladkú a hrejivú vôňu. Je dvojfarebné, ale na pokožke sa zmieša a nefarbí. Ideálne na zimu. Nečakajte nejakú extra dávku hydratácie, je určené skôr na prevoňanie pokožky tela. To spĺňa na 100%.

18. Yves Rocher After Sun Lotion 150ml
- hydratačné telové mlieko po opaľovaní. Regeneruje a vyživuje pokožku. Mlieko bolo super hydratačné, používala som ho na dovolenke a spotrebovala som ho, aby sa mi do leta nepokazilo. Má nádhernú vôňu, vynikajúco sa vpíja do pokožky, hydratuje a nelepí. Jediné čo mi vadilo bolo balenie, mliečko sa z tuby ťažko aplikovalo.

19. Avon Rock in Rio Limited Edtion
- limitovaná edícia sprchovacieho gélu. Nádherná letná vôňa. V zásobe mám ešte jedno maxi balenie.
Sprchovací gél som recenzovala TU


20. Korres Natural Clay Deep Cleansing Mask
- ílová hĺbkovo čistiaca pleťová maska. Mám už asi druhé alebo tretie balenie. Celkom mi vyhovuje, dobre čistí, zmatní, redukuje maz a odstraňuje odumreté bunky. Mám ju v menšom praktickom balení, ktoré je ideálne na cestovanie. Pleť po použití pôsobí zdravo a sviežo. Maska obsahuje aj zinok a šalviový extrakt. Dobre hojí nedokonalosti, zmatní pokožku, vyčistí a má priaznivú cenu.

21. Collistar SOS Blemishes
- hojivý prípravok na akné. Je zafarebený na hnedo, pôsobí antibakteriálne a dobre hojí akné. Len si dajte pozor, aby ste prípravok dobre zatvorili, ja som tak neurobila a polovica balenia mi vyschla. Prípravok je určený aj na večerné použitie. Obsahuje kyselinu salicylovú, síru, zinok, vitamín F a B6. 22. Perfektne hojí akné.

22. Thalgo Freshness Exfoliator
- hĺbkovo čiastiaci pleťový peeling Thalgo. Dopoužívala som niekoľko minibalení. Obsahuje veľké množstvo maličkých zrniečok a pôsobí na pleť ako mikrodermabrázia. Účinne odstraňuje odumreté pleťové bunky, vyhladzuje a zjemňuje pokožku. Obsahuje výťažok z červených morských rias, grapefruitový extrakt a je bez parabénov. Výborný produkt. Ideálny na normálnu, zmiešanú a mastnú pleť.

23. Sensai Purifying Foaming Facial Wash
- čistiaca pleťová pena. Výborne pení, hĺbkovo čistí pleť, nevysušuje. Na dokonalé vyčistenie stačí malé množstvo prípravku. Pena je krásne hustá, vyhovovala mi, v budúcnosti si možno zakúpim plné balenie.


24. Yves Rocher Monoi EDT 50ml
- nádherná toaletná voda, ktorú v lete milujem. Obsahuje kokos a kvet tiaré. Bohužiaľ momentálne sa na SR nepredáva, čo ma naozaj mrzí. Pripomína mi leto a dovolenku. Na leto si ju opäť zaobstarám.

25. Yves Rocher Vanille Bourbon 
- toaletná voda s vôňou vanilky. Nádherná, sladká, teplá. Výdrž je priemerná, ale na prevoňanie pokožky počas dňa je ideálna. Používam v kombinácii so sprchovacím gélom a telovým mliekom.

26. Avon Luck For Her Body Spray
- telový sprej s vôňou Avon Luck. Bol súčasťou sady spolu s parfumom Avon Luck. Krásne voňavý, príjemný. Obsahuje svieži bergamot, kvet kaktusu a santalové drevo. Vôňa je sladučká, ovocno-orientálna a veľmi príjemná.

27. Z dekoratívnej kozmetiky som vytriedila niekoľko prípravkov.



Oriflame balzam na pery The ONE Lip Spa. Je obohatený o komplex na zväčšenie objemu pier a mal by skvele hydratovať pokožku. Mne nevyhovoval. Pery mi nehydratoval, zväčšenie pier sa nekonalo a minula ho nakoniec moja 7 ročná dcérka :)
L´oreal lesk na pery Glam Shine 172 Sheer Watermelon. Bol výborný, obsahoval veľké množstvo trblietok, pery pôsobili po použití šťavnato a sviežo.
Moja najobľúbnenejšia špirála Maybelline Color Sensational. Kupujem pravidelne, je to najlepšia špirála z drogérie. Mne veľmi vyhovuje, krásne predĺži a zhustí riasy.
Korekčné pero na lak Essence Nails Polish Corrector Pen. Produkt oničom, nefungoval, neodstránil dobre lak, bol suchý.
Vyhadzujem aj 2 laky z Avonu Viva Pink a Rimmelu Rita Ora 408 Peachella, a tampóny Oriflame napustené odlakovačom. Brala som si ich so sebou na dovolenku. Bohužiaľ lak neodstránia, sú suché, nefungujú. Určite ich neodporúčam.

Vyskúšala som aj veľké množstvo vzoriek. Zaujal ma parfum Guerlain Mon Guerlain, ktorý si určite zakúpim, mliečny šampón Nivea Hair Milk, ktorý nádherne hydratoval a nezaťažil vlasy a vodeodolný makeup na nohy Dermacol. Tieto výrobky si v budúcnosti určite kúpim.
Absolútne ma nezaujala podkladová pleťová báza Huda Beauty Complexion Perfection. S pleťou neurobila nič, nevyhladila, nezmatnila, nepredĺžila trvácnosť makeupu.

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.