KOREKTORY NA ZAKRYTIE NEDOKONALOSTÍ

Na zakrytie nedokonalostí sa mi najviac osvedčili krémové korektory. Každý krémový korektor nanášam úzkym štetčekom priamo na postihnuté miesto a vklepem ho ešte prstami. Používam buď štetec určený na korektor alebo štetec na pery. Korektor nanášam na makeup a púder. V prípade potreby ho ešte zafixujem transparentným púdrom. Pod oči používam len tekuté korektory, nie krémové.

Korektor NARS Soft Matte Complete Concealer som si objednávala z českej sephory. Zvolila som odtieň Custard. Korektor má penovú textúru, je ultra ľahký, matný a neuveriteľne jemný. Používam ho na zakrytie nedokonalostí, na kruhy pod očami som ho zatiaľ neskúšala. Najviac mi vyhovuje odtieň, pretože je úplne prirodzený a dokonale splynie s odtieňom pleti. V poslednom období som mala problém s tým, že každý korektor vyzeral na mojej pokožke neprirodzene a nevedela som sa trafiť do vhodného odtieňa.



Krycia schopnosť je stredná, čakala som síce, že bude o niečo vyššia, ale v prípade potreby sa dá korektor vrstviť. Nevýhodou je práve tá penová textúra, korektor nie je dlhotrvácny a v priebehu dňa sa z niektorých miest stiera, čo je škoda. Po nanesení je dobré, keď ho zafixujete transparentným púdrom.




NARS nezvýrazňuje šupinky ani suché miesta, na pleti pôsobí veľmi prirodzene a preto sa už po pár dňoch stal mojim najobľúbenejším kúskom. Je naozaj výborný a ja vám ho môžem len a len odporúčať. Po jeho dopoužívaní si určite kúpim ďalšie balenie.


V mojej taštičke nájdete aj MAC Studio Finish Concealer v odtieni NC15. Bohužiaľ zvolila som nevhodný odtieň a tento korektor je na mňa príliš svetlý. Na mojej pokožke pôsobí dosť neprirodzene, preto ho nepoužívam tak často. Je vhodný hlavne na zakrytie nedokonalostí, krycia schopnosť je stredná. Oproti NARS je tuhší a ťažie sa rozotiera. Na mojej mastnej pleti nevydrží celý deň, poobede sa už stiera.


Korektor Catrice Camouflage Cream vlastním vo všetkých 3 odtieňoch: 010, 020 a 030. Odtiene sú však mierne neprirodzené, pôsobia na mne umelo a preto vlastním všetky 3 odtiene, aby som ho mohla v prípade potreby miešať. Krycia schopnosť je výborná, nedokonalosti zakryje veľmi dobre, bohužiaľ na mne pôsobí trochu maskoidne a umelo. Ak hľadáte dobrý krycí korektor za priaznivú cenu a trafíte presne svoj odtieň, toto by mohla byť tá správna voľba pre vás.

Veľmi dobrú cenu má aj korektor Artdeco Camoufle Cream. Čo mi však vadí je to, že na produkte nie je uvedený farebný odtieň. Farebný odtieň bol len na krabičke, ktorú som po zakúpení vyhodila. Po jeho spotrebovaní som si kúpila cez internet už 2 nesprávne veľmi tmavé odtiene, ktoré mi teraz ležia v kozmetickej taštičke a nemôžem ich používať.
Krycia schopnosť je výborná, vadia mi len tie odtiene. Korektor je možné objednať on-line alebo kúpiť vo fann. Neodporúčam kupovať naslepo, ale radšej vyskúšať priamo v predajni.



  Catrice Camouflage 020, MAC Studio Finish NC15, Catrice Camouflage 030, NARS Soft Matte                                                                                   Custard, Artdeco č.3



Medzi moje obľúbené korektory patrí aj paletka Oriflame The One, ktorá obsahuje dva krémové korektory s veľmi dobrým krytím a fixačný púder, ktorý korektor zafixuje na mieste. Korektor vlastním v odtieni Light. Je obohatený aj o ošetrujúci rastlinný olej, ktorý upokojuje vyrážky. Nezvýrazňuje šupinky a suché miesta. Odtieň na fotke je trošku skreslený, na pleti pôsobí korektor prirodzene, nedokonalosti zakryje veľmi dobre, dva odtiene môžete ľubovoľne miešať. Toto je už moje druhé balenie.


Aký korektor obľubujete vy?

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.