WISHLIST #01


Svoj kozmetický wishlist mám plný skoro celý rok. Sú produkty ktoré mám na svojom wishliste a časom zistím že mi daný produkt asi nebude vyhovovať /hlavne z recenzií/. Väčšinou si svoj kozmetický wishlist robím do diára, prepisujem, škrtám a neustále tam dopĺňam nové a nové produkty.
Môj wishlist na najbližšie obdobie :)


1. Clinique makeup Beyond Perfecting Foundation - vysoko krycí makeup 2v1 s magickým aplikátorom. Má vysokú kryciu schopnosť, trochu oxiduje, raz som ho už skúšala zo vzorky, takže pravdepodobne zvolím svetlejší odtieň ako bežne používam. Pre perfektné krytie s prirodzene matným vzhľadom.
2. Too Faced Peach Palette - po dvoch paletkách od Too Faced túžim aj po tejto, zaujali ma hlavne nádherné broskyňové odtiene, ktoré sú ideálne na jarné obdobie /už vlastním/
3. NYX Soft Matte Lipstick - došiel mi môj obľúbený odtieň Antwerp
4. GlamGlow Supermud Clearing Mask - túto masku som už mala, je vynikajúca, ideálna na mastnú a aknóznu pleť, podľa mňa najlepšia maska na čistenie pleti
5. Lancome Matte Shaker - nový matný tekutý rúž od Lancome, vysoko pigmentované odtiene, musím ho mať, len ešte neviem ktorým odtieň zvolím
6. Lancome Teint Idole Ultra Wear - vynovený makeup Lancome ktorý by mal byť extrémne dlhotrvácny a vysoko krycí, som zvedavá či tromfne môj Estee lauder
7. NARS Cosmetics Light Perfecting Loose Powder - mal by byť idálny na mastnú pleť, chcem ho vyskúšať
8. Giorgio Armani Power Fabric Foundation - nový dlhotrvácny makeup z dielne Giorgio Armani, mal byť ultra ľahký, prirodzený, ideálny na jar a leto
9. Neostrata Oil Control Gel - pleťovú kozmetiku Neostrata chcem doplniť o ďalší produkt
10. Alcina Hautklar Fluid - denný fluid vhodný na mastnú pleť. Značku Alcina som ešte nikdy neskúšala ale zaujala ma, z tejto rady by som chcela vyskúšať aj
11. Alcina SOS Stick - ktorý sa nanáša priamo na akné
12Biotherm PureFect Lotion - čistiaca pleťová voda ideálna na mastnú pleť, má exfoliačný účinok na pokožku, už som ju raz mala a opäť som po nej zatúžila
12. Clinique Long Last Lipstick Soft Matte - veľmi ma zaujali tieto matné rúže Clinique
13. NARS Smudge Proof Eyeshadow Base - čítala som na ňu veľmi dobré recenzie, a preto po dopoužívaný Too Faced a Urban Decay skončí v mojom košíku táto báza na očné tiene
14. Clarins Fix - nový fixátor makeupu Clarins, má veľmi dobré recenzie, mal by predĺžiť trvácnosť makeupu a zmatniť pleť, to je niečo pre mňa 
15. Paula´s Choice Skin Perfecting 2% BHA Gel - tento pleťový gél som už vyskúšala zo vzoriek a veľmi mi vyhovoval. Používala som ho na noc. Obrusuje povrch pokožky a redukuje póry, obsahuje kyselinu salicylovú a má pH 3,2-3,8

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.