NÁKUPY NOVEMBER

Ahojte ako sa máte? Už ste začali nakupovať Vianočné darčeky? Ja už pomaličky áno, Vianoce sa pomaly blížia, aj keď sa mi to ani nechce veriť. Veď len nedávno skončilo leto :)
Čo som nakupovala tento mesiac?



Avéne Cleanance Cleansing Gel 200ml
- pleťový čistiaci gél som zakúpila v akcii 1+1 zdarma. Je určený na mastnú a problematickú pleť. Jemne odstraňuje z pleti nečistoty a redukuje nadmernú produkciu kožného mazu. Používam ho po povrchovom očistení pleti od makeupu, na vyčistenie pleti do hĺbky v kombinácii s Clarisonicom. Je skvelý, nedráždi pokožku, nevysušuje, jediné čo mi vadí, že pri použití Clarisonicu menej pení.


Balea Schoko Love Duschgel 350ml
- klasický sprchovací gél s vôňou čokolády, hrejivý a ideálny na zimné obdobie. Veľmi pekne a sladko vonia, dobre pení, nevysušuje pokožku. Klasika za skvelú cenu.


NARS Radiant Creamy Concealer
- krémový korektor NARS mám v odtieni Vanilla. Má vynikajúcu kryciu schopnosť, je určený pod oči a aj na zakrytie nedokonalostí na pokožke. Jeho textúra je ultra ľahká, nezaťažuje pleť pod očami, nevysušuje, má špeciálne zloženie, ktoré hydratuje pokožku a nezalieza do vrások. Zakúpila som si ho na zakrytie kruhov a vačkov pod očami, na nedokonalosti používam svoj obľúbený NARS Soft Matte Complete Concealer.



Doplnila som aj zbierku vlasovej kozmetiky, keďže som spotrebovala niekoľko vlasových produktov.



L´oreal Professionnel Série Expert Nutrifier Shampoo 250ml
- šampón je určený na suché a poškodené vlasy. S obsahom glycerolu a kokosového oleja. Už po pár použitiach však môžem povedať, že to nie je nič pre mňa. Veľmi zaťažuje, moje suché vlasy mám po ňom spľasnuté a mastné. Navyše ma po ňom svrbí pokožka hlavy.

Oriflame Suchý olej na vlasy Eleo 50ml
- suchý olej obnovuje vitalitu vlasov zvnútra. Obsahuje zmes rastlinných olejov, má posilniť, hydratovať a vyhladiť vlasy. Bohužiaľ extrémne mastí vlasy. 

L´oreal Professionnel Double Serum Sealing 2x15ml
- vlasové sérum je určené na poškodené vlasy. Pomáha obnoviť poškodené vlasy a rozštiepené konečky. Obsahuje lipidy, ktoré majú ochranné funkcie. Vlasové vlákno by malo byť po použití silnejšie, lesklejšie a bez rozštiepených konečkov. Na svojich vlasoch som zatiaľ nespozorovala nič.

L´oreal Elseve Extraordinary Oil 150ml
- z vlasových prípravkov mi ako jediný sadol tento olej v kréme. Hydratuje vlasy, uhládza, nezaťažuje, zlepšuje kvalitu vlasov a krásne vonia. Používam ho namiesto gélu na vlasy prípadne ho miešam s olejom.


Nashi Argan Deep Infusion Mask 500ml
- masku Nashi som si zakúpila u kaderníčky s cieľom zregenerovať moje suché a poškodené vlasy. Cena bola dosť vysoká, takže rovnaké boli aj moje očakávania, ktoré sa bohužiaľ nenaplnili. Vlasová maska mi absolútne nevyhovuje, je slizká, silikónová a ťažko sa naberá, úplne kĺže medzi prstami. Vlasy absolútne nehydratuje ani nevyživuje. U mňa veľké sklamanie.




Urban Decay Vice Lipstick
- nádherný krémový rúž vo fialovkastom odtieni BackTalk. Rúž je možné zakúpiť vo viacerých textúrach a odtieňoch. Ja vlastním krémový BackTalk v menšom balení, ktorý je ideálny na jesenné obdobie. Má veľmi dobrú pigmentáciu a výdrž. Jediným ťahom krásne vyhladí pery, dodá im úžasnú farbu a jemne zväčší ich objem. Obsahuje olej z aloe vera, jojoby, avokáda, vitamín C a antioxidanty. Vaše pery budú jemné, mäkké a hydratované.


P2 Volume Revolution Lipgloss
- lesk som dostala ako darček. Odtieň sa mi úžasne hodí k rúžu na pery. Obsahuje veľké množstvo trblietok, perám dodá šťavu a neuveriteľný lesk. Po použití pôsobia pery plnším dojmom. Môže sa použiť samostatne alebo ako vrchný lesk. Nevysušuje a nelepí, je skvelý. Nevýhodou je že na Slovensku sa nepredáva. Cena je výborná myslím že do 3 Eur.



Clinique Chubby Lash Mascara 10ml
- čierna špirála na objem rias. Mala by extrémne zvýrazniť riasy a dodať im dramatický vzhľad bez zlepenia. Zatiaľ som ju nestihla vyskúšať. Dojmy napíšem neskôr.



Z katalógu oriflame som si zakúpila:
Optimals Hydra Seeing Is Believing Eye Cream 15ml
- hydratačný a energizujúci očný krém, ktorý viditeľne redukuje opuchy a tmavé kruhy pod očami. Rozjasňuje očné okolie, stimuluje okysličenie pleťových buniek a zlepšuje vitalitu pleti. Kvalitný hydratačný prípravok, ktorý nie je určený na redukciu vrások. Je určený na mladú pleť alebo na vysušené očné okolie. Ja ho používam práve vtedy, keď mám presušenú pleť a protivráskový očný krém mi nestačí.

Swedish Spa Nourishing Night Time Hand Cream 75ml
- nočný obnovujúci a výživný krém na ruky, nanáša sa v hrubšej vrstve na noc. Má nádhernú vôňu a neuveriteľne vyhladí pokožku rúk. Je skvelý.

Oriflame makeup THE ONE Illusion Aquaboost
- hoci mám mastnú pleť tento makeup ma veľmi zaujal svojim zložením. Sľubuje strednú kryciu schopnosť a ultra ľahké zloženie. Mal by hydratovať pleť a dodať jej prirodzene žiarivý vzhľad. Zloženie je naozaj ľahké, gélovité. Obsahuje prírodnú vodu z ľadovca a SPF20. Pleť je po použití naozaj žiarivá, ale nie mastná. Bola som prekvapená ale veľmi dobre kryje, pleť pôsobí zdravo, prirodzene žiari. Jediné čo mi nesadlo je odtieň, je na mňa príliš šedivý.

Urban Decay Full Spectrum Eyeshadow Palette 25,2g
- táto žiarivá paletka obsahuje kombináciu matných, perleťových a metalických odtieňov. Ideálna na crazy líčenie, alebo v kombinácii s klasickými odtieňmi. Má veľmi dobrú pigmentáciu a skvelú výdrž. Ak preferujete žiarivé líčenie, bude táto paletka stvorená práve pre vás.






Estee lauder Revitalizing Supreme+ Global Anti-Aging Wake up Balm 30ml
- omladzujúci pleťový balzam. Okamžite rozjasní a omladí pleť. Eliminuje jemné linky a vrásky, pleť bude po jeho použití pevnejšia a pružnejšia. Obsahuje kyselinu hyalurónovú a kofeín. Je určený na všetky typy pleti, na denné alebo nočné použitie. Ja ho používam na noc namiesto nočného krému. Mojim cieľom bolo hlavne rozjasnenie pokožky a dúfam že mi vyhladí jemné linky a vrásky, ktoré sa mi začínajú tvoriť na čele.




Avon Luck la Vie EDP 50ml
- parfém Luck la Vie je sviežejšou verziou vône Luck, ktorú som už mala a veľmi sa mi páčila. Flakón má nádherné, luxusné balenie. Vôňa je kvetinovo ovocná, obsahuje jahodu, konvalinku a krémový céder. Výdrž je priemerná tak 2-3 hodinky, vôňa je pekná, menej sladká ako Luck a vhodná na bežné denné nosenie.



Kozmetickú zbierku som doplnila o nové lesky z avonu. 
Objednala som si 2 matné lesky a jeden perleťový.
Avon Mark Liquid Lip Lacquer Matte
- za cenu okolo 4 Eur získate kvalitný matný tekutý rúž na pery. Veľmi mi pripomína matný rúž NYX. Má ultra ľahké penové zloženie, jednoducho sa nanáša, nezaťažuje pery a má výbornú pigmentáciu. Nádherne zmatňuje a výdrž je bez jedla naozaj skvelá. Určite odporúčam vyskúšať nejaký odtieň. Ja vlastním dva TKO a Orange You Happy.

Avon Mark Liquid Lacquer Shine 
- tekutý rúž s lesklým efektom mám v odtieni Love Bite. Perám dodá šťavu a zrkadlový lesk. Pigmentácia je opäť výborná. Je mierne lepivý, ale nič hrozné. Výdrž je veľmi dobrá.



/love bite, tko, orange you happy/

Sephora Poudre Compacte Matifiante 8h
- keď sa v eshope objavila akcia na púder sephora za 100CZK nebolo čo riešiť. Púder som si objednala v odtieni č.42 Mat Tan. Ako matný bronzer je skvelý a stal sa mojim každodenným spoločníkom. Cena bola naozaj výborná, pigmentácia je skvelá a odtieň mi veľmi vyhovuje. Je teplejší, vhodný aj na kontúrovanie, alebo na celú tvár. Určite si ho zakúpim aj v budúcnosti.


Nové darčekové sady Benefit ma veľmi zaujali. Majú nádherné balenie, ktoré mi pripomína gule na čarovanie. Obaly môžete neskôr využiť na rôzne drobnosti, alebo skladovanie šperkov.
Momentálne už používam túto sadičku Benefit Cable Car Cuties Gift Set, ktorá obsahuje 3 minibalenia. 
Podkladová báza pod makeup The PoreFessional 7,5ml  je moja obľúbená. Krásne vyhladí pleť, redukuje póry a jazvy, zmatní a predĺži trvácnosť makeupu. 


Rockateur Powder 2,5g - je to polovica klasického balenia. Púder a farba na líčka v jednom. Kombinuje rozjasnený a matný vzhľad. Balenie obsahuje aj miništetček. Má veľmi dobrú pigmentáciu a výdrž.


Gimme Brow 1g - kvalitný gél na obočie v odtieni č. 3. Skvele vyplní a zafixuje obočie. Ideálny spoločník do kabelky. 

Ako darček som ešte zakúpila jednu sadičku Benefit Galifornia Love Gift Set. Sada obsahuje plné balenie špirály Benefit Roller Lash, mini farbu na líčka Galifornia a gél na obočie Gimme Brow v odtieni č.3.






Z kozmetiky Kiehl´s som sa rozhodla vyskúšať 2 produkty.



Kiehl´s Blue Astrigent Herbal Lotion 125ml
- unikátna bylinná pleťová voda určená na mastnú pleť. Obsahuje gáfor, ktorý ma chladivý a osviežujúci účinok a mentol, ktorý ochladzuje. Je ideálna na mastnú pleť, veľmi dobre redukuje maz a zmatní pleť na dlhý čas. Mňa nevysušuje ale pozor obsahuje alkohol. Ukľudňuje, zmierňuje zápalové prejavy. Z rady Herbal som si objednala aj ďalšie produkty, ktoré sú na ceste ku mne.


Kiehl´s Midnight Recovery Concentrate Serum 50ml
- nočné pleťové olejové sérum má na celom svete veľmi dobré recenzie. Priznám sa pozitívna reklama zlákala aj mňa. Je to regeneračné sérum, ktoré obsahuje rastlinné výťažky, má zlepšiť vzhľad pokožky, vyhladiť a ozdraviť pleť. V noci obnovuje poškodenia pleti a zlepšuje štruktúru pokožky. Má 99,8% prírodných zložiek. Sérum ešte len začínam používať viac dojmov vám napíšem neskôr.


Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.