DOVOLENKOVÉ NÁKUPY

Vitajte na mojom blogu, píšem po dlhšej "dovolenkovej" prestávke.
V lete mám menej času na písanie. Zbožňujem slnko, leto, teplé počasie a vodu a preto sa snažím tráviť väčšinu času von a s rodinou. Leto si vychutnávam plným priehrštím, teším sa na toto obdobie celú zimu :) Tento rok som už absolvovala dovolenku v Turecku.
Chcela by som vám predstaviť produkty, ktoré som si nakúpila na letnú dovolenku, tak poďme na to.

Rozjasňovač Too Faced Love Light Highlighter už vlastním v odtieni Ray of Light. Na dovolenku som si zaobstarala aj zlatý odtieň You light up my life. Tento odtieň je nádherný, ideálny na opálenú pokožku, dokonalý v kombinácii s bronzerom. Môžete ho použiť aj na líčenie očí alebo do dekoltu, prípadne na rozjasnenie celej tváre. Dodá pleti neuveriteľný perleťový lesk, vyhladí a zjemní pokožku. Ak ešte nevlastníte žiadny kúsok určite vám odporúčam niektorý si zaobstarať.







Urban Decay prišiel v lete s limitovanou edíciou Basquiat Blush Palette, ktorá je inšpirovaná predstaviteľom neo klasicizmu Jean Michel Basquiatom. Paletka obsahuje 2 farby na líčka, jeden bronzer a jeden rozjasňovač. Je ideálna na cesty, skladná, má dobrú výdrž a pigmentáciu. Ružová lícenka je ideálna na leto, dodá pokožke svieži a zdravý vzhľad. Rozjasňovač je zlatý, výrazný a krásne lesklý. Dokonale rozjasní vašu pleť. Bronzer má teplý podtón, je ideálny na kontúrovanie alebo ako farba na líčka. Fialková lícenka je vhodná na večer, alebo na jeseň. Paletka je veľmi pekne poskladaná, má krásne a zaujímavé balenie a určite vám ju odporúčam.





Lesk Lancome Matte Shaker som si zakúpila v odtieni 189 Red´y in 5. Je to odtieň vhodný na večer, v jemnej vrstve aj na deň. Tento produkt má široký vankúšikovitý aplikátor, ktorým nanesiete farbu priamo na pery. Produkt sa na aplikátor dostane jednoduchým pretrepaním /shakovaním/. Odtieň je polo-matný a veľmi pekný. Pery pôsobia šťavnato, zdravo, malinovo. Ideálny na teplé letné dni a noci. Textúra je po zaschnutí ľahučká, príjemná, pery nie sú vysušené. Výdrž je priemerná /3-4/ hodiny bez jedla a nápojov.




V mojej dovolenkovej batožine nesmú chýbať ani sacie papieriky, ktoré odsajú maz z pokožky kedykoľvek počas dňa.
Novinkou sú pre mňa papieriky Bobbi Brown Blotting Papers. Výhodou je, že v balení sa nachádza až 100 kusov sacích papierikov za veľmi priaznivú cenu cca.9 Eur. Papieriky sú kvalitné, dokonale odsajú maz bez poškodenia makeupu, sú skladné, ľahko sa vyťahujú po 1 kuse. Určite vám ich odporúčam.



Nutnosťou na dovolenke je pre mňa Garnier dvojfázový odličovač na oči a vodeodolná špirála - tentoraz som zvolila moju obľúbenú špirálu Maybelline Lash Sensational vo vodeodolnej verzii. Špirála pekne držala, nerozmazávala sa, vydržala aj kúpanie v mori a v bazéne. Trochu ťažšie sa odličuje a nedosahuje kvalít svojej sestry Lash Sensational. Nedokáže tak zvýrazniť a predĺžiť riasy ako jej sestra.

Odličovacie pleťové obrúsky Clinique Take The Day Off obsahujú 50 kusov obrúskov. Veľmi dobre sa vyťahujú a nevysychajú. Dokonale odlíčia makeup z tváre a očí. Obrúsky sú výborné, používala som ich aj niekoľkokrát počas dňa, dôkladne vyčistia pleť od makeupu, opaľovacieho krému a iných nečistôt. Sú ideálne na odstránenie makeupu, následne potom ešte vždy použijem čistiaci gél na vyčistenie pokožky do hĺbky. Určite kúpim zas.

Na dovolenku som si zaobstarala aj dva minibalenia:
Korres Grape Scrub - hĺbkovo čistiaci pleťový peeling s výťažkom z hrozna. Obsahuje olej z hroznových jadier, aloe vera a olivový olej. Mal by aj hydratovať pokožku, to som si ale nevšimla. Pomáha odstraňovať nadbytočný kožný maz. Na môj vkus je príliš drsný, na dovolenku mi ale postačil. Kúpu plného balenia neplánujem.
Clinique Moisture Surge Overnight Mask - nočná pleťová maska, hydratuje pleť do hĺbky a má pomáhať obnoviť ochrannú hydratačnú bariéru. Nanáša sa na noc ako nočný krém. Má nemastné zloženie a pomáha ukľudňovať pleť. Je ideálna na opálenú pokožku, nádherne zjemní a vyhladí pleť. Nevšimla som si ale nič viac, čo nedokáže aj kvalitný nočný krém. Kúpu plného balenia preto neplánujem.



Očné sérum Collistar Eye Contour Hyaluronic Acid Peptides obsahuje kyselinu hyalurónovú a peptidy. Kyselina hyalurónová má skvelú schopnosť udržať vodu v medzibunkovom priestore a zachovať optimálnu hladinu hydratácie. Toto očné sérum má chrániť pokožku pred tvorbou vrások, má redukovať opuchy a tmavé kruhy pod očami. Je skvelé na leto, ľahko sa vpíja do pokožky, hydratuje jemnú pokožku, má ľahučké gélovité zloženie. Používala som ho na deň aj noc. Účinky zhodnotím po pravidelnom, dlhodobom používaní.



V lete nikdy neodolám sprchovaciemu gélu a šampónu Balea. Tieto produkty mi pripomínajú leto a keď k nim privoniam vždy sa ocitnem na dovolenke. Sprchovací gél je ideálny pre celú rodinu, používala ho aj moja 6 ročná dcérka. Šampón obsahuje aj kondicionér a uľahčuje rozčesávanie vlasov. Na dovolenke sme ho taktiež používali spoločne a poslúžil nám veľmi dobre. Vlasy neboli spľasnuté a pokožka hlavy po ňom nesvrbela. Veľmi dobre odstráni z vlasov morskú soľ a vlasy hydratuje. Určite kúpim aj budúci rok.


Novinku Dermacol Beach Style Salt Spray som si nemohla nechať ujsť. Tento soľný sprej na vlasy ma zaujal najmä pre to, že má hydratovať vlasy a udržiavať ich mokrý vzhľad. Môžem potvrdiť, že vlasy sú po ňom oveľa menej vysušené ako po soľnom spreji Toni and Guy. Tento sprej striekam do vlhkých vlasov. Dodá vlasom ležérny efekt vĺn, na dovolenke som ho používala pravidelne a veľmi mi vyhovoval.

Pri nákupe na sephora.cz ma zaujala očná maska Too coll for school - Coconut Oil Serum Eye Patch. Maska obsahuje kokosovú vodu a má hydratovať očné okolie. Bohužiaľ maska bola na mňa príliš veľká, nedržala dobre pod okom a vyslovene ma tlačila a zavadzala mi. Čo ale oceňujem je, že pekne hydratovala pokožku a očné okolie perfektne zvlhčila.


Opaľovacie produkty striedam, na telo používam rôzne značky. Väčšinou začínam SPF30, ktorý postupne znižujem na SPF15 a posledné dni mi stačí aj SPF6.
Na pleť som používala tónovaný matujúci gél-krém La Roche Posay Anthelios XL Tinted Dry Touch Gel SPF50. Tento opaľovací gélový-krém zmatňuje pokožku a zároveň veľmi dobre zakryje všetky nedokonalosti. Toto bolo prvýkrát čo mi opaľovací krém neupchával póry a zlepšil mi vzhľad pleti. Je vodeodolný, krásne vydrží, vhodný aj pre citlivú pleť. Nahradí aj makeup a je ideálny na dovolenku. Určite odporúčam a kúpim zas.



Avon SUN Kids SPF50 som zobrala pre dcérku, používala ho najmä na pliecka, nos, tváričku. Poslúžil veľmi dobre, chránil jemnú detskú pokožku a výborne sa vstrebával.
K nákupu som prihodila aj balzam na pery SUN s SPF30, ktorý má chrániť jemnú pokožku pier. Na perách zanecháva povlak a moc nehydratuje, pred slnkom ale chráni dobre. Chráni taktiež pred starnutím a pomáha aktivovať vitamín D v pokožke.

Na telo sme používali značky Bioderma Bronze, Balea a telový olej Garnier. Všetky produkty sú výborné a veľmi dobre chránia pokožku pred spálením. Na opaľovanie najradšej používam telové oleje v spreji, posledné dni som používala aj značky Nubian a Astrid, ktoré sa mi osvedčili veľmi dobre.


Po opaľovaní rada používam suché telové oleje v spreji a zvláčňujúce telové mlieka. Tento rok som zvolila Yves Rocher Monoi de Tahiti Dry Body Oil. Pokožka je po ňom úžasne hydratovaná a prevoňaná. Neobsahuje parabény ani minerálne oleje. Je suchý, takže nezmastí pokožku. Je vhodný aj na vlasy a je naozaj výborný. Mám už asi jeho štvrté balenie.


Po opaľovaní veľmi rada používam aj produkty Avon Maxi TAN. Olej pre zvýraznenie opálenia je v praktickom balení s rozprašovačom. Obsahuje aloe vera, vitamín E, panthenol a beta karotén. Maximalizuje opálenie, hydratuje, má úžasnú letnú vôňu a dokonale predĺži vaše opálenie.
Avon tónovacie hydratačné telové mlieko obsahuje betakarotén, zvýrazňuje opálenie, hydratuje, ukľudňuje pokožku, zjemňuje a urýchľuje hojenie. Veľmi dobre sa vstrebáva a úžasne vonia.

V prípade, ak je moja pokožka tváre opálená menej ako zvyšok tela použijem samoopaľovací produkt Clarins Liquid Bronze Self Tanning. Samoopaľovacie pleťové mliečko je vhodné na všetky typy pleti a je určené na pleť a dekolt. Aplikujem ho vždy na noc, opaľuje postupne, bez fľakov, má príjemnú vôňu a dodáva pokožke pekný mierne bronzový vzhľad.

Súčasťou mojej dovolenkovej batožiny sú vždy aj vzorky a minibalenia produktov, ktoré mi na dovolenke poslúžia veľmi dobre a nezaberú veľa miesta.



Aký produkt sa vám na dovolenke osvedčil?

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.