TOO FACED LOVE LIGHT HIGHLIGHTER

Po rozjasňovači v tvare srdca od Too Faced Ray of Light pišťalo moje srdiečko už dlhú dobu. Keďže onedlho mám narodeniny, dopriala som si k sviatku práve tento kúsok.
Rozjasňovač má tvar srdca, hladkú, hodvábnu, perleťovú textúru. Dodá pokožke krásny lesk a je možné ho vrstviť.
Zloženie tohto produktu využíva proces sušenia mrazom, ktoré transformuje tekutiny priamo do púdrového skupenstva.





Ja som zvolila odtieň Ray of Light, ktorý dodáva pokožke ružovo-medený lesk. Vyhladzuje a zjemňuje pokožku, dodáva jej krásny a žiarivý vzhľad. Produkt je jemne mletý, má maslovitú textúru.
Rozjasňovač je dostupný ešte v 2 odtieňoch: zlatej a striebornej. Pleť po použití žiari, je perleťová ale bez trblietok. Dodá vám úžasne letný vzhľad. V kombinácii s bronzerom je výsledný efekt úžasný.






Ktorý odtieň vás upútal ?

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.