SPOTREBOVANÉ PRODUKTY #01

V máji som spotrebovala dosť veľké množstvo kozmetických produktov. Výhodou je, že som si nakúpila produkty nové :)


1. REN Clarifying Toner 150ml - exfoliačná tonizačná voda, ktorá má redukovať póry, odstraňovať odumreté pleťové bunky a zjemňovať pokožku. Má mať antimikrobiálne účinky a pôsobiť preventívne pred tvorbou akné. Úprimne, bola to klasická tonizačná voda, v malom iba 150ml balení za dosť vysokú cenu. Znova si ju už nekúpim.

2. Yves Rocher Sensitive Vegetal - čistiace a upokojujúce pleťové mlieko. Jemne čistí pokožku od makeupu, nedráždi, je neparfumované. Mlieko má redšiu konzistenciu a dosť tečie. Makeup odlíči dobre, ale po odlíčení mliekom som vždy ešte použila čistiaci gél na hĺbkové čistenie.

3. Paula´s Choice Clear Extra Strength Anti-Redness Exfoliating Solution - extra silný exfoliačný prípravok s 2% kyselinou salicylovou. Kúpila som si ho na skúšku v menšom balení. Má obrusovať povrch pokožky, redukovať póry a odumreté bunky, zjemňovať a vyhladzovať pokožku. Je to vodička, ktorá sa nanáša vatovým tampónom priamo na postihnuté miesta. Nanášala som ju na noc. Má redukovať akné a pôsobiť preventívne. Tento výrobok nebol zlý, ale na mňa nepôsobil tak účinne ako Neostrata.

4. Emma Harding Moringa Cleansing Balm - mala som ho v minibalení. Balzam Moringa sa nanáša na navlhčenú pleť a dôkladne odstráni makeup. Má skvelú, roztápajúcu sa textúru, ale na mňa je veľmi výrazne parfumovaný. Odličovanie je príjemné, makeup rozpustí skvele, ale mne viac vyhovuje naparfumovaný balzam od Clinique.

5. Shiseido Bio Performance Glow Eye Treatment 3ml - multifunkčný omladzujúci očný krém, ktorý má redukovať vrásky a tmavé kruhy v okolí očí. Pokožka je po použití vyhladená, krém má skvelú krémovo-gélovú textúru. Toto minibalenie som už mala asi tretí krát. Krémik je príjemný, skvele hydratuje, ale má dosť vysokú cenu. Za polovičnú cenu mám rovnako účinný produkt.

6. Neostrata Oil Control - denný zmatňujúci gél, ktorý už vlastním v plnom balení. Celá recenzia TU

7. Mary Kay Microdermabrasion Sep 1 - intenzívny pleťový peeling. Vyhovoval mi len krok 1, nakoľko sérum z kroku 2 mi upchávalo póry. Peeling skvele vyhladí a zjemní pokožku a odstráni odumreté pleťové bunky. Môže sa používať aj niekoľkokrát týždenne, je jemný ale obsahuje veľké množstvo drobných čiastočiek, ktoré pôsobia ako brúsny papier. Na mastnú a problematickú pleť určite odporúčam.




8. Avéne Cleanance Micellar Water 400ml - micelárnu pleťovú vodu som si zakúpila vo výhodnom duo balení za cenu jedného produktu. Je určená na zmiešanú, problematickú a mastnú pleť. Obsahuje termálnu vodu Avéne. Redukuje nadbytočnú tvorbu mazu, účinne odstraňuje nečistoty a osviežuje pokožku. Používala som ju ako klasickú pleťovú vodu, po vyčistení pleti čistiacim gélom a vyhovovala mi. Nedráždi pokožku, nevysušuje, upokojuje.

9. Vichy Normaderm Hyaluspot 15ml - koncentrované sérum na akné. Obsahuje kyselinu salicylovú, pôsobí cielene na akné. Nanáša sa kovovým aplikátorom priamo na postihnuté miesta. Vichy mal ešte podobný produkt, ktorý mi veľmi vyhovoval a dokonale redukoval zapálené akné. Tento inovovaný produkt mi absolútne nevyhovuje, nakoľko na mňa vôbec nepôsobí.

10. Elemis Fruit Active Radiance Face Mask - skvelá pleťová maska, ktorú si určite zaobstarám v plnom balení. Obsahuje výťažky z ovocia. Má krémovú textúru a hĺbkovo čistí pokožku. Obnovuje žiarivosť, jemnosť a dodáva pokožke zdravý vzhľad. Maska naozaj dodá pokožke zdravší, svieži vzhľad a veľmi dobre čistí pleť do hĺbky. Po zaschnutí sa zmýva vodou.

11. Ahava Purifying Mud Mask - bahenná pleťová maska, obsahuje bahno z mŕtveho mora, minerály a prírodné extrakty. Hĺbkovo čistí pleť, detoxikuje póry, zjemňuje a osviežuje. Upokojuje pokožku a má protizápalové účinky. Maska veľmi dobre čistí a patrí medzi moje obľúbené masky.

12. Aussie 3Minute Miracle Deep Treatment - túto masku som kúpila omylom, myslela som že kupujem 3Minute Rekonstructor a až doma som zistila že ide o úplne inú masku. Masku som používala ako klasický kondicionér. Obsahuje austrálsky olej z orechov macadamia. Je určená na suché vlasy a dodáva im vlhkosť. Maska mi nevyhovovala, bola pre mňa málo hydratačná a vyživujúca. Vlasy sa ťažko rozčesávali. Produkt neodporúčam.


13. Yves Rocher Exfoliating Shower Gel Strawberry 200ml - peelingový sprchový gél na telo. Mal veľmi tekutú textúru, po otvorení sa doslova vylieval do vane. Obsahoval menšie množstvo peelingových čiastočiek a bol to vlastne bežný sprchový gél s jahodovou vôňou. Navyše sa mi veľmi rýchlo pokazil, a vyhadzujem polovicu balenia. Neodporúčam.

14. Yves Rocher Mango Coriander Bath and Shower Gel 200ml - sprchový gél s vôňou manga a koriandru. Môže sa použiť aj ako pena do kúpeľa. Vôňa manga bola málo výrazná, na tele ju nebolo cítiť. Bežný sprchový gél ktorý dobre pení a nevysušuje. V tejto vôni už nekúpim.

15. Macadamia Deep Repair Masque 30ml - skvelá vlasová maska, ktorú som už mala aj v plnom balení. Je určená na suché a poškodené vlasy. Super hustá, krémová, nádherne vyživí vlasy bez toho, že by ich zmastila. Regeneruje a hydratuje do hĺbky. Obsahuje arganový a makadamiový olej. Plánujem kúpu ďalšieho balenia a masku určite odporúčam na suché vlasy.


16. Kérastase Elixir K Ultime 125ml - luxusný ochranný vlasový olej. Obsahuje 4 druhy vzácnych olejov: z kamélie, z arganu, z kukuričných klíčkov a z pracaxi. Olej za luxusnú cenu, ktorý si už viac nekúpim. Keďže bola výhodná cena zakúpila som rovno 2 balenia. Olej bol príjemný, nezmastil vlasy, ale vyrovnal sa oveľa lacnejším produktom. Očakávala som od neho viac.

17. Macadamia Nourishing Moisture Oil Treatment 125ml - olej som kúpila ako náhradu za Macadamia Natural Oil Healthing Oil. Očakávala som, že bude mať rovnaký účinok, ale som sklamaná. Je určený na suché a poškodené vlasy. Bez silikónov a parabénov. Má hustejšiu konzistenciu a nezmastí vlasy, ale čakala som od neho oveľa viac. Vyrovná sa lacnejším produktom, napríklad oleju Balea za úplne smiešnu cenu.

18. L´oreal Professionnel Absolut Repair Lipidium 250ml - vlasová maska, ktorú mám už asi tretí krát. Je určená na suché a veľmi poškodené vlasy. Má ultra hustú textúru. Obohatená o lipidy, ceramidy a kyselinu mliečnu. Dokonale vyživí a zregeneruje vlasy. Vlasy sú ihneď po použití hebkejšie a lesklejšie. Ja ju kombinujem s inou vlasovou maskou, pretože niekedy má tendenciu vlasy rýchlejšie mastiť.


19. Darphin Skin Mat Matifying Lotion 50ml - pleťový fluid ideálny na zmiešanú a mastnú pleť. Veľmi príjemný, bez obsahu oleja ale zároveň hydratačný. Dokonale zvlhčí pleť, ale zároveň ju zmatňuje. Ideálny ako podklad pod makeup. Znižuje redukciu mazu a je vhodný aj na problematickú pokožku. Neupcháva póry. Skvelý produkt, v budúcnosti sa k nemu určite vrátim.

20. Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief Gel-Créme - po vyskúšaní vzorky už ku mne putuje plné balenie tohto produktu. Výborný hydratačný gélik, ktorý nelepí a dokonale hydratuje pokožku. Má ultra ľahké zloženie, dokonale sa vsiakne do pokožky a je skvelý aj na mastnú pleť. Pokožka je svieža a pôsobí zdravo. Je to skvelý produkt odporúčam.

21. Clinique Pep-Start Hydroblur Moisturizer - hydratačný krém, ktorý pripomína podkladovú bázu. Vyhladí póry a nedokonalosti, redukuje nadmernú tvorbu mazu, pripraví pleť na makeup. To môžem potvrdiť. Pleť skvele hydratoval a zároveň vyhladil všetky póry a nedokonalosti. Pokožka je po použití zamatovo hebká.

22. Dior Prestige Eye Cream - očný krém som mala v minibalení, v objeme 3g. Je to super luxusný a super drahý očný krém. Omlazujúci krém, ktorý má redukovať vrásky a omladzovať pleť. Má ultra jemnú, zamatovú textúru, doslova sa rozplýva na pokožke. Či vrásky odstráni to neviem, pokožku hydratuje, revitalizuje, zjemní. Cena sa pohybuje okolo 150 Eur čo sa mi zdá spri objeme 15g skutočne dosť.


Tento mesiac som vyskúšala aj niekoľko vzoriek:
Avon-Luxe Cashmere Complexion - nový kašmírový makeup, má veľmi slabučké krytie, skôr zjednotí pleť. Ideálny na pokožku kde netreba nič zakrývať. Mne nevyhovoval. Pleť je po použití vyhladená a zamatovo jemná.
Esteé lauder Double Wear Nude Cushion - makeup, ktorý má zakryť nedokonalosti a pôsobiť prirodzene. Krycia schopnosť je slabšia až stredná.  Stiera sa, nie je dlhotrvácny. Výsledný efekt sa mi nepáčil a makeup ma neohúril.
Lancome Teint Idole Ultra Wear - inovovaný makeup Teint Idole do ktorého som vkladala veľké nádeje. Má to byť 24 hodinový dlhotrvácny, dokonale krycí makeup. Makeupu Double Wear sa bohužiaľ nevyrovná. 24hodinový nie je ani omylom, krycia schopnosť je stredná, na pleti pôsobil umelo a neprirodzene. Odtiene sú dosť neprirodzené a nesedia mi. Bohužiaľ za mňa nie.
Sephora Base Lissante - klasická silikónová podkladová báza. Pekne vyhladí pleť, zjemní póry, vyplní vrásky, zmatní pleť. Keďže je silikónová má tendenciu upchávať póry.
La Roche-Posay Cicaplast Baume - hojivý balzam od LRP. Používam po chemickom peelingu. Pekne hydratuje a upokojí pleť. Urýchľuje hojenie pokožky, obnovuje poškodenú pleť a je vhodný aj po opaľovaní. Všestranný produkt, ktorý sa nestratí v žiadnej rodine.


Koľko produktov ste spotrebovali tento mesiac?


Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.