TEKUTÉ RÚŽE JORDANA A NYX

Tekuté rúže zbožňujem. Prekvapením sú pre mňa tekuté rúže Jordana Sweet Cream Matte. Majú skvelú cenu, neuveriteľnú výdrž, krásne svieže odtiene a sú extrémne dlhotrvácne. Tieto matné rúže nelepia, neotláčajú sa, sú ultra ľahké, nevysušujú pery.


Jedinou nevýhodou je, že odtiene pôsobia na každých perách inak. Napríklad odtieň Mango Sorbet pôsobí na mojich perám do červena a o dosť tmavšie ako na swatchoch, ktoré som si našla na internete. Momentálne vlastním odtiene: Raspberry Tart, Mango Sorbet, Pomegranate Pie, Strawberry Cheescake a Twisted Tangerine. Jediný, ktorý mi nesadol je Twisted Tangerine, odtieň je taký zvláštny, menej pigmentovaný, priehľadný a pri nanesení hrubšej vrstvy vytvorí na perách divný biely povlak.

        zľava Strawbery Cheescake, Pomegranate Pie,Raspberry Tart, Mango Sorbet,Twisted Tangerine



Medzi moje stálice patria tekuté rúže NYX. Opakovane kupujem najmä matné rúže NYX Soft Matte Lip Cream. Môj najobľúbenejší odtieň je Antwerp. Rúže sú veľmi dobre pigmentované, ultra ľahké, krémové a dlhotrvácne. Textúra pripomína našľahanú penu. Nelepia, nezaťažujú pery, nevysušujú. Sú nádherne sýte a majú sladkú karamelovú vôňu. Na perách pôsobia luxusne a majú priaznivú cenu.

Ja vlastním odtiene Adis Ababa, Antwerp /najobľúbenejší odtieň/, Manilla a Orangesicle

Adis Ababa, Antwerp, Manilla, Orangesicle

Zo značky NYX vlastním ešte maslový lesk Intense Butter Gloss. Mám ho v odtieni Orangesicle. Perám dodá hodvábny lesk a neuveriteľne bohatú farbu. Je dlhotrvácny, vysoko pigmentovaný, nelepí. Odtieň je na mňa dosť výrazný, ale v lete bude skvelý.




Ktoré tekuté rúže obľubujete vy?

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.