URBAN DECAY NAKED BASICS PALETTE

Paletka Urban Decay Naked Basics Palette je mojou treťou paletkou od značky Urban Decay. Je vhodná na každodenné nahé nude líčenie očí, obsahuje 5 matných a jeden perleťový očný tieň. Očné tiene sú veľmi dobre pigmentované, jemne mleté, mierne prášia. Odtieň paletky je do studených tónov hnedej.


Paletka je menšia, skladná a ideálna na cesty. Obsahuje veľké zrkadielko a má pogumovaný obal. Výdrž očných tieňov je veľmi dobrá, s očnou bázou vám vydržia celý deň. Nezlievajú sa, nestrácajú na intenzite a dajú sa veľmi dobre kombinovať, vytvoríte s nimi jemné denné líčenie aj večerný look.




Ak patríte medzi milovníčky matných nude odtieňov určite vám paletku odporúčam. Paletka má objem 7,8g, takže porovnanie výdrž/kvalita/cena vyjde veľmi dobre. Ja mám najradšej klasickú Naked paletku, ktorá je viac maslová, ale rada siaham aj po tejto. Súčasťou paletky nie je žiadny aplikátor, čo mi vyhovuje, keďže paletku aj tak nanášam pomocou štetcov.




Značka Urban Decay patrí spolu so značkou Too Faced medzi moje najobľúbenejšie, hlavne čo sa týka paletiek očných tieňov. Neváhajte a nejakú paletku si určite kúpte, neoľutujete.

Vlastníte niektorú paletku Urban Decay?

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.