NÁKUPY JÚN


V júni som nakupovala vlasovú, dekoratívnu aj pleťovú kozmetiku.


Sladké vône mám veľmi rada a preto mi učarovala aj ľahká sladučká vôňa Yves Rocher Vanille Bourbon 125ml. Toaletná voda zahalí vašu pokožku do veľmi príjemnej vanilkovej vône, ktorá je ideálna na denné nosenie. Výdrž je stredná, je potrebné prestriekať sa niekoľkokrát za deň, ale to mi nevadí. Vôňa je príjemná, žiadna chemická a umelá vanilka. Výdrž môžete podporiť aj použitím sprcového gélu a telového mlieka v rovnakej vôni.

Keď som zistila, že Sephora predáva exfoliačný balzam na pery, ihneď som si ho objednala. Sephora Honey Lip Scrub je medový balzamo-peeling. Počas aplikácie jemne peelinguje vaše pery, ale zrniečka sa po chvíľke rozpustia a vaše pery budú cukrovo sladké, jemné, hydratované, vyživené a vláčne. Výborný produkt.


Z drogérie mi učarovala nová paletka od Essence Eye & Face Palette. Paletka obsahuje 4 očné tiene, rozjasňovač a farbu na líčka. Nenáročná, trochu prášivejšia paletka, ale na bežné denné nosenie postačí. Vlastním ju v odtieni 02 Rise & Shine.



Do mojej zbierky bronzerov pribudli dva nové letné kúsky.
Too Faced Milk Chocolate Soleil - okrem tohto nového čokoládkového bronzeru vo farbe mliečnej čokolády vlastním ešte Dark Chocolate Soleil. Tmavo-čokoládový bronzer, ktorý je na mňa trochu studený, preto ho miešam s teplejšími kúskami. Bronzery Too Faced sú veľmi kvalitné, dobre pigmentované, majú skvelú výdrž. Obsahujú kakaový prášok, ktorý je bohatý na antioxidanty a veľmi príjemne kakaovo voňajú. Určite odporúčam niektorý vyskúšať. Bronzer je teplejší, vo farbe mliečnej čokolády, ideálny na kontúrovanie tváre. Vhodný aj na celú tvár ako klasický púder.




Počas nákupu ma zaujal bronzer značky Misslyn Hi From Hawai. Bronzer má napadité balenie, skvelú cenu, je dostupný vo viacerých farebných odtieňoch a je veľmi dobre pigmentovaný. Trochu mi pripomína značku TheBalm. Je určený na kontúrovanie. Je potrebné s ním pracovať opatrne, pretože to môžete veľmi rýchlo prehnať. Túto značku skúšam prvýkrát, ale určite nie naposledy, plánujem zakúpiť aj iné produkty značky Misslyn.



Počas júna som si zaobstarala aj nový makeup Giorgio Armani Powder Fabric Foundation v odtieni č.4. Makeup som recenzovala TU



Tento mesiac bolo nutné doplniť aj zásobu vlasovej kozmetiky. Zakúpila som si olej na vlasy L´oreal Professionnel Mythic Oil Colour Glow Oil. Rozjasňujúci vlasový olej je určený na rozžiarenie vlasov, obsahuje brusnicový a ľanový olej. Som z neho trochu sklamaná, má tekuté zloženie, a zdá sa mi že vlasy nevyživuje ale ešte viac vysušuje. Veľmi mi pripomína L´oreal Elvive z drogérie, povedala by som že je úplne totožný. Ďalšie balenie si už nekúpim.



Výrobok Schwarzkopf Fibreplex č.3 by mal byť podobný ako výrobok Olaplex č.3. Je určený na domáce použitie a aplikuje sa do šampónom umytých vlasov. Nechá sa pôsobiť 5 minút, ako klasická maska na vlasy a následne sa opláchne vodou. Minimalizuje lámavosť vlasov a má viditeľne zlepšiť kvalitu vlasov. Úprimne, nevšimla som si absolútne žiadny účinok. Kvalitná maska na vlasy dokáže omnoho viac. Za mňa sú to vyhodené peniaze a opäť už nekúpim.


Dvojfázový sprej Avon Advance Techniques je určený na lesk vlasov a kupujem ho pravidelne. Intenzívne vyživujúci sprej obsahuje 5 vzácnych olejov: mandľový, makadamiový, marulový, z kamélie a zo semienok hrozna. Používam ho na finálnu úpravu. Má ľahké zloženie, ktoré nezaťaží vlasy a dodá im krásny lesk.



Upravené obočie je nevyhnutnosť. Obočie si farbím pravidelne doma farbou Refectocil. Na úpravu počas dňa som sa rozhodla vyskúšať produkt Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade. Výrobok som zakúpila v odtieni Blonde a obávam sa, že bude na mňa príliš svetlý. Zatiaĺ som ho nestihla vyskúšať. Je to krémová, vodeodolná farba na obočie, ktorá sa nanáša štetčekom a mala by vydržať počas celého dňa.


Na pleť používam pravidelne pleťové sérum, ktoré nanášam pod nočný krém. Tento mesiac skúšam Shiseido Bio Performance Super Corrective Serum. Je to korekčné sérum, ktoré regeneruje pokožku, redukuje vrásky a obnovuje mladistvý vzhľad pleti. Dodá pleti svieži, oddýchnutý vzhľad. Má ľahučké nelepivé zloženie, rýchlo sa vstrebáva a skvele vyhladzuje pokožku. Môže sa nanášať pod denný alebo nočný krém.

Aký produkt ste si zakúpili v júni?

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.