WISHLIST #02

Počas leta si plánujem zakúpiť niektorý z týchto produktov:





1. Makeup For Ever Foundation HD - makeup má veľmi dobré recenzie, jediným problémom bude zvoliť vhodný odtieň keďže makeup budem nakupovať on-line.
2. NYX HD Finishing Powder - fixačný púder do kabelky v univerzálnom odtieni. Pevne verím, že bude zmatňovať moju mastnú pleť. Je už na ceste, tak uvidíme.
3. Misslyn Bronzing and Contouring Powder - plánujem zakúpiť ďalšie produkty tejto značky, bronzer v odtieni č.60 Fiji Fever je už na ceste ku mne. Zaujal ma aj fixačný púder a lícenky.
4. Kiehl´s Ultra Facial Oil-Free Gel Cream - zmatňujúci denný gél-krém, mal by zmatňovať a hydratovať pokožku. Plánujem ho používať pod makeup, keďže je bez obsahu oleja.
5. Yves Rocher Hydratačná starostlivosť proti celulitíde - tento zoštíhľujúci telový krém mám už objednaný, mal by hydratovať pokožku, zjemňovať a zároveň redukovať celulitídu.
6. Bobbi Brown Opening Eye Mascara - špirála, ktorá by mala neuveriteľne predĺžiť mihalnice, dodať im objem a ultra dĺžku
7. Catrice Cooper Palette - bronzová paletka Cooper ma veľmi zaujala, teším sa keď príde do predaja aj na SR. Bronzové odtiene v lete zbožňujem
8. Yves Rocher Ete Collection - kolekcia Ete obsahuje telový sprej, sprej na vlasy a sprchovací gél. Obsahuje citrusové ovocie v kombinácii s mätou. Sada bude vhodná na teplé letné dni.
9. Urban Decay Naked Heat Palette - nádherná nová paletka Urban Decay v bronzových a teplých odtieňoch. Nádherná, plánujem si ju zakúpiť do svojej zbierky.


Vlastníte niektorý z produktov na mojom Wishliste?

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.