NÁKUPY AUGUST

Ďalšia z pravidelných rubrík je tu. Prázdniny sa nám prehupli do druhej polovice a ja by som vám chcela predstaviť produkty, ktoré som si stihla nakúpiť v lete /júl,august/. Niektoré výrobky sú ešte na ceste ku mne :) takže sa máte na čo tešiť.




Alcina Skin Manager 190ml
- úžasná úžasná pleťová voda, mám v zásobe už druhé balenie a budem kupovať aj naďalej. Je to pre mňa TOP tonikum, síce má menšie balenie, ale stojí za to. Obsahuje ovocné kyseliny a má kyslé pH.
Zlepšuje štruktúru pleti čo môžem naozaj potvrdiť, vyhladzuje a zjemňuje pokožku, zjednocuje farebný tón pleti a zmenšuje póry. Po používaní tejto pleťovej vody sa mi zázračne zlepšila pleť, odporúčam aj na aknóznu a mastnú pokožku. Používam ju 2x denne. Nevysušuje, odstraňuje odumreté bunky z povrchu pokožku. Obsahuje kyselinu glykolovú, zinok, extrakt z grapefruitu. Jediné čo mi na nej vadí je pumpičkový aplikátor, privítala by som iné balenie. Naozaj skvelá, zázračne lieči pleť :)



Dermacol Noblesse Fusion Makeup 25ml
- zdokonaľujúci a zmatňujúci tekutý makeup Dermacol so špeciálnym pipetkovým aplikátorom. Na tento makeup som nečítala veľa pozitívnych recenzií, ale keďže ja som vyskúšala vzorku a zaujal ma rozhodla som sa zakúpiť si plné balenie. Pre mňa je to skvelý makeup na mastnú pleť. Je tekutý, má stredné krytie a je super na leto. Pleť zanecháva zamatovo jemnú, hebkú a je totožný s makeupom Giorgio Armani Maestro Fusion Foundation. Je ideálny na teplé letné dni, neupcháva póry, zmatňuje, nestiera sa. Krásne sa mi po ňom zlepšila pleť. Ak chcem dosiahnuť vyššie krytie miešam ho s makeupom Catrice HD Liquid. Na pleti to pôsobí veľmi prirodzene, ale pritom zakryje všetky nedokonalosti. Na záver nanesiem ešte púder Chanel Poudre Universelle Libre. Pleť je jemná, hebká a pôsobí bezchybne. Pre mňa TOP makeup, momentálne používam iba tento v odtieni č.3 Sand ktorý miešam s Catrice HD 040. Plánujem zakúpiť aj odtieň č.4 Tan, ktorý bude idálny na opálenú pleť.







Gosh Giant Sun Powder 
- obrovský rozjasňujúci bronzer v odtieni Glow. Objem balenia je až 30g a cena je veľmi priaznivá. Rozjasňovač dodá pleti neuveriteľne žiarivý vzhľad. Nádherne rozjasní líčka, alebo dekolt a je vhodný aj na líčenie očí. Ideálny na dovolenku alebo na opálenú pleť. Veľmi chválim a určite odporúčam. Je skvele pigmentovaný, maslovitý, jednoducho sa aplikuje a pôsobí nádherne zdravo.






Yves Rocher nákupy
- z novej letnej kolekcie Yves Rocher Été Collection som si zakúpila toaletnú vodu a sprej na vlasy. Toaletná voda má objem 100ml. Je osviežujúca, iskrivá a letná - obsahuje citrusy s vôňou mäty. Dokonale vás prevonia od hlavy po päty. Výdrž je priemerná, ale na teplé dni ideál. Sprej na vlasy má rovnakú vôňu, objem 100ml a môže sa aplikovať na suché alebo na vlhké vlasy. Dokonale ich prevonia, osvieži a hydratuje. Súčasťou sady je aj sprchovací gél.



Yves Rocher Anti Cellulite Daily Moisturizer 200ml
- denný hydratačný gél/krém proti celulitíde. Výsledkom má byť dokonale hydratovaná pokožka bez príznakov celulitídy. Obsahuje výťažok z mangostány. Má stimulovať mikrocirkuláciu, redukovať tukové zásoby a vyhladzovať pokožku. Má príjemné gélové zloženie, rýchlo sa vpíja do pokožky, nelepí.  Krásne vyhladzuje a zjemňuje pokožku. Aplikujem večer na postihnuté miesta. Mliečko je veľmi príjemné, uvidíme ako sa osvedčí pri dlhodobom používaní.



Yves Rocher Tiaré Flowel Ylang Ylang Sensual Bath & Shower Gel 400ml
- gél do sprchy a do kúpeľa s úžasnou letnou vôňou. Obsahuje zmyselnú vôňu tahitského kvetu tiaré a oleja ylang-ylang. Vôňa mi evokuje leto a dovolenku. Pokožku zanechá krásne voňavú, hydratovanú, jemnú. Nádherne pení. Pre mňa ideál na leto.


Yves Rocher Vertige Volume Mascara
- extra tvarujúca čierna špirála so zásobníkom, ktorá by mala maximalizovať a zintenzívňovať objem rias. Nič také zatiaľ nepozorujem, špirálka je priemerná, efekt je veľmi prirodzený. Skúsim jej ešte dať šancu, niekedy sa špirála prejaví až po dlhšej dobe. Zatiaľ nič moc.


Yves Rocher Sébo Vegetal Purifying Cleansing Gel 125ml
- priezračný čistiaci gél ideálny na mastnú pleť. Mal by redukovať produkciu kožného mazu. Vyskúšala som ho zatiaľ len pár krát, na môj vkus menej pení a to nemám rada na večerné odličovanie, preto ho používam na ranné čistenie, pokožku dôkladne zbaví kožného mazu a nevysušuje. Čistí pleť jemne a šetrne.



Yves Rocher Pure System Lotion Clarifiante 150ml
- čistiaca pleťová voda, ktorá hĺbkovo čistí póry. Má zmierňovať čierne body a zmatňovať pokožku. Je určená na mastnú a problematickú pleť. Pleťová voda má gélovité zloženie, neobsahuje olej a nevysušuje pokožku. Ukľudňuje podráždenú pleť, zjemňuje, nedráždi. Používam ju ráno alebo po čistení pleti.

Zaobstarala som si aj 2 produkty na nohy. Neodolala som letnej limitke 
Oriflame Summer Fresh Feet Up -  krém na nohy s vôňou jahody a rebarbory. Vonia nádherne, ovocne, sviežo a letne. Mala som už asi všetky limitované edície krémikov na nohy oriflame, tieto produkty mi vyhovujú a kupujem si ich pravidelne. Nádherne hydratujú a zjemňujú pokožku nôh. Z oriflame používam aj spreje na nohy, ktoré sú výborné. 


Avon Foot Works Exotic Paradise 
- peeling na nohy s výťažkom z kokosového orecha. Peelingy na nohy Avon mi vyhovujú a kupujem ich opakovane. Pekne vyhladí a zjemní pokožku nôh. Vonia jemne po kokose, dôkladne odstráni odumreté kožné bunky a pokožka nôh pôsobí po použití jemnejšie a hladšie. Používam ho rada a kúpim určite aj v ďalšej limitovanej vôni. Na leto ideál.

Po špirále Bobbi Brown Eye Opening Mascara som túžila už dlhšiu dobu. Špirálka je čierno čierna a má objem 12ml. Mala by dokonale zvýrazniť objem rias a maximálne ich predĺžiť. Kefka je na môj vkus trochu väčšia, ale keď sa s ňou naučíte pracovať dodáte svojim mihalniciam naozaj nevídanú dĺžku. Balenie je krásne, minimalistické a veľmi moderné.



Makeup Makeup For Ever HD Foundation
- maximálne neviditeľný, ale pritom super krycí makeup. Má ultra HD receptúru, zdokonaľuje pleť a vytvára tzv. efekt druhej pleti. Dobre kryje nedokonalosti, má strednú kryciu schopnosť. Makeup vyzerá po nanesení krásne, pleť pôsobí bábikovsky, bohužiaľ po pár hodinách sa mi po ňom veľmi mastí pleť a leskne pleť. Makeup odporúčam na normálnu a suchú pokožku. 






Ktorý produkt sa vám páči najviac?

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.