NÁKUPY #01

Novú limitku Benefit Cheek Parade Palette som si nemohla nechať ujsť. Táto limitka je už vypredaná a poviem vám je to naozaj exkluzívny kúsok. Paletka obsahuje 5 plných balení výrobkov: Hoola, Hoola Lite, Galifornia, Dandelion a Rockateur. 

Všetky produkty uvedené v nákupoch zrecenzujem aj samostatne.




Hneď ako sa na trhu objavil nový korektor NARS Soft Matte Complete Concealer rozhodla som sa že ho musím vyskúšať. Korektor mám z českej sephory a objednala som si ho v odtieni Custard. Viac o tomto zázraku prinesiem v samostatnej recenzii kde ho porovnám s inými kúskami. Prezradím len toľko, že odtieň je veľmi prirodzený a sedí mi naozaj dokonale.



Skúšanie nových púdrov zbožňujem. Novinkou je pre mňa transparentný, veľmi dobre hodnotený kompaktný púder YSL Poudre Compacte Radiance Universelle vhodný na bežné použitie kedykoľvek počas dňa. Má minimalizovať nedostatky, redukovať póry a prispôsobiť sa tónu pokožky. Uvidíme...


Značku Makeup Revolution London registrujem už dlhšie, ale kozmetiku tejto značky som si objednala prvýkrát. V mojom košíku skončila paletka Ultra Blush Palette v odtieni Golden Sugar. Farby sú nádherné, dajú sa použiť na líčka, ako rozjasňovač alebo ako očné tiene.


Pri nákupe som si prihodila do košíka aj rozjasňovač Revlon Highlighting Palette v odtien 030 Bronze Glow. Objem je 7.5g. Má ísť o výrobok veľmi podobný produktu od Bobbi Brown Shimmer Brick tak som zvedavá na porovnanie.



Makeup Catrice HD Liquid Coverage má veľmi dobré recenzie. V košíku v DM som ho už mala niekoľkokrát, ale veľmi som mu neverila, keďže má veľmi priaznivú cenu, čo bola fakt škoda pretože je naozaj skvelý. Vlastním odtieň 030.


V Avone ma zaujali nové lesklé rúže Shine Burst, ktoré sú vhodné na bežné denné nosenie. Dodajú perám ultra svieži vzhľad, sýtu farbu a majú celkom dobrú výdrž. Pery sú po použití krásne hydratované a pôsobia šťavnato. Vlastním 3 odtiene Berry Burst, Strawberry Blush a Grapefruit.


Doplnila som aj zbierku tekutých matných rúžov Jordana Sweet Cream Matte. 
Matné rúže Jordana majú skvelú cenu a vyrovnajú sa oveľa drahším kúskom. Sú naozaj skvelé a ich výdrž je famózna.



Keďže tento mesiac som absolvovala chemický peeling doplnila som si zásoby pleťovej kozmetiky o krém s vysokým ochranným faktorom Clinique Super City Block obsahuje SPF40 a je vhodný aj ako podklad pod makeup.


Mojou závislosťou je aj skúšanie čistiacich pleťových masiek. Neustále hľadám tú naj. Pleťovú masku Korres Natural Clay Deep Cleansing Mask som si objednala na skúšku v menšom 18ml balení.

Objednala som si aj niekoľko menších balení pleťovej kozmetiky a to masku Glamglow,ktorú som už vyskúšala aj v plnom balení, nový pleťový krém od Kiehl´s Pure Vitality, čistiaci pleťový balzam Emma Hardie, očný krém Dior Presige a tzv. malý zázrak vo fľaštičke sérum BioEffect EGF Serum.



Akú kozmetiku ste si kúpili v poslednom období ?

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.