OBĽÚBENÉ VÍKENDOVÉ PRODUKTY II.

Ďalší víkend ubehol ako voda a ja by som vám opäť chcela predstaviť svoje obľúbené víkendové produkty.


Paletku Benefit Cheekparade som si veľmi obľúbila. Obsahuje až 5 plných balení výrobkov Benefit, z toho 2 bronzery a 3 farby na líčka. Má úžasné balenie, ktorého súčasťou je aj praktický štetček.
Hoola - je matný teplý bronzer, ideálny na kontúrovanie. Tento bronzer som už mala aj v samostatnom balení asi 3krát. Je matný, ideálny na všetky odtiene pokožky, veľmi vhodný najmä na leto.
Hoola Lite - novinka, bronzer ideálny na svetlú pleť. Dodá pokožke teplejší akoby zlatistý odtieň, na to aby sa dal použiť na kontúrovanie je príliš svetlý. Pokožke dodá zdravý, zlatistý jas. Môžete použiť na celú tvár ako klasický púder.
Rockateur - farba na líčka s nádychom fialovej a hnedej. Pekne prežiari pokožku a dodá jej nádherný lesk a zdravý, svieži vzhľad.
Dandelion - matná ružová, ktorá lichotí každému odtieňu pleti, dodá pokožke svieži, akoby bábikovský vzhľad.
Galifornia - novinka, krásna koralová s odtieňom ružovej. Ideálna na opálenú pleť, vhodná na leto.







Objavila som ďalší úžasný produkt značky Clinique - Moisture Surge Extended Thirst Relief Gel-Créme. Ľahký hydratačný gél, ktorý dodá pokožke vlahu a super hydratáciu. Nelepí pleť, okamžite sa vsiakne a je ideálny na leto. Je vhodný aj na zmiešanú a mastnú pleť. Je vhodný aj ako podklad pod makeup. Po chemickom peelingu som potrebovala hydratovať pokožku a hľadala som ideálny hydratačný gél. Po vyskúšaní vzorky som si ihneď zakúpila plné balenie. Gélik je vhodný aj na noc.




Keďže chcem pred letom dodať pokožke jemne bronzový nádych siaham často po produkte Yves Rocher Summer Glow Moisturizer Face. Je to hydratačný pleťový krém, ktorý dodáva pokožke jemné postupné opálenie. Používam ho na noc ako bežný nočný krém. Pokožka je len mierne zlatistá a  pôsobí veľmi prirodzene, je len jemne tónovaná, svieža a pôsobí zdravšie.




Mojou obľúbenou víkendovou paletkou sa stala Catrice The Essential Nude, ktorú vlastním v odtieni 01 ReNude My Style. Paletka obsahuje 9 očných tieňov, z ktorých je jeden rozjasňovač a jeden kontúrovací očný tieň. Ide o kombináciu matných a trblietavých očných tieňov. Jemná textúra s vysokou pigmentáciou vytvorí prirodzený vzhľad nalíčených očí. Paletka je trochu prášivejšia, ale cez víkend ju používam naozaj rada. Má veľmi priaznivú cenu a krásne nude odtiene. Používam ju v kombinácii s podkladovou bázou Too Faced.









Bronzery Guerlain patria medzi moje najobľúbenejšie. Majú úžasné odtiene, pigmentáciu, textúru a výdrž a jednoznačne patria k najkvalitnejším a najpredávanejším bronzerom na svete.

Guerlain Terracotta Bronzing Powder vlastním v odtieni č.3 Naturel Brunettes. Dodá pokožke krásny bronzový nádych, veľmi prirodzený hnedkastý odtieň, pokožka je akoby opálená od mora. Nemá nádych do šeda ani do oranžova. Je možné ho použiť na kontúrovanie, alebo ako farbu na líčka. Obsahuje malilinké trblietky, ktoré nie sú na pokožke viditeľné. Pleť pôsobí matne. Má nádhernú vôňu typickú pre Guerlain, je luxusný, kvalitný, má skvelú výdrž.






O makeup Catrice HD Liquid Coverage sa už popísalo naozaj veľa. Zdráhala som sa tomu veriť, že makeup z drogérie je naozaj taký úžasný. Ale viete čo, naozaj je. Vyskúšala som ho a predčil všetky moje očakávania. Dokonca patrí momentálne medzi moje najobľúbenejšie makeupy. Vlastním ho v odtieni č.030. Makeup je tekutejší a nanášam ho stippling štetcom. Makeup dodá pokožke matný finish, pleť je po použití zamatovo hebká, jemná, všetky nedokonalosti sú dokonale zakryté. Krycia schopnosť je naozaj výborná, ale napriek tomu pôsobí makeup ako druhá koža. Je ľahučký, ideálny na leto a vhodný na zmiešanú a mastnú pleť. Neupcháva póry. Z drogérie je to top makeup. Nestiera sa, neoxiduje, krásne zmatňuje, nezvýrazňuje šupinky a nedokonalosti.








Mojim najobľúbenejším púdrom do kabelky je YSL Poudre Compacte Radiance. Je to biely, transparentný pleťový púder. Dodá pokožke neuveriteľne jemný, zamatový vzhľad. Je jemne mletý, zmatňuje a vyhladzuje pleť. Pekne zafixuje makeup a je ideálny na prepudrovanie počas dňa. Skvelý do kabelky. Nezanecháva na pokožke biely nádych, nezvýrazňuje póry a šupinky.






Novou láskou v líčení očí je jednoznačne paletka Too Faced Sweet Peach Palette. Paletku som už recenzovala TU



V lete veľmi rada používam korálové farby na líčka. Mojou momentálne obľúbenou je lícenka Milani Baked Blush, ktorú vlastním v odtieni č.5 Luminoso. Je to naozaj veľmi pekný korálový odtieň, pokožke dodá zdravý a svieži vzhľad. Je veľmi dobre pigmentovaná, ľahko sa nanáša, nepráši. Ideálna na leto.


V lete obľubujem ružové pery, mám rada hlavne odtiene fuchsiovej. Aktuálne najväčší obľúbenci sú Jordana, NYX, Avon a Maybelline.




Aký produkt najradšej používate počas víkendu ?


Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.