LANCOME NÁKUPY

Kozmetika LANCOME patrí medzi luxusnejšie kozmetické značky a tomu zodpovedá aj cena jednotlivých produktov.
Keďže už pomaly nakupujem kozmetiku na dovolenku, zaobstarala som si niekoľko kúskov tejto obľúbenej kozmetickej značky.

LANCOME CUSHION BLUSH
- ultra ľahká tekutá farba na líčka. Nanáša sa rovnako ako cushion makeupy, priloženým vankúšikovým aplikátorom. Naťupká sa priamo na miesta, ktoré chcete zvýrazniť a dodá im svieži šťavnatý vzhľad. Ja som zvolila odtieň 032 Splash Coral. Má ultra ľahkú textúru, jednoducho sa aplikuje, dá sa vrstviť. Pokožka pôsobí po nanesení veľmi zdravo a sviežo. Farbu na líčka môžete aplikovať aj pomocou prstov alebo štetca na lícenku. Je veľmi dobre pigmentovaná, ľahko kĺže po pokožke a neuveriteľne ju zjemní. Je hydratačná a preto je ideálna skôr na suchšiu pleť. Ihneď ako si zvyknete na to, ako ju aplikovať tak sa do nej zamilujete. Dodá pokožke neuveriteľne prirodzený vzhľad. Ja ju využijem hlavne v lete, na opálenej pokožke tento korálový odtieň krásne vynikne.









LANCOME HYPNOSE DRAMA SET
- trio sada obsahuje čiernu špirálu Hypnose Drama v plnom balení, mini očný odličovač Bi-Facil 30ml a mini korektor Effacernes Longue Tenue v odtieni 02. Špirála má veľkú kefku a dodá vašim mihalniciam okamžitý objem a podmanivý pohľad. Ja väčšinou kombinujem vždy 2 špirály, jednu použijem na objem a následne ešte jednu na predĺženie mihalníc. Tento postup sa mi osvedčil najviac.
Špirálu je možné vrstviť a prispôsobiť objem aktuálnej nálade. Jednoducho sa aplikuje, nedráždi oči, krásne zvýrazní mihalnice, neopadáva. Má výraznú čiernu farbu.
Zvyšné 2 produkty som ešte neskúšala, nechávam si ich na dovolenku.
Dvojfázový očný odličovač Bi-Facil je klasika. Dokonale a jemne odlíči očný makeup. Kombinuje olejovú a vodnú bázu. Nezanecháva pokožku mastnú a lepivú, jednoducho sa aplikuje a rýchlo rozpustí očný makeup.
Korektor Effacernes som ešte neskúšala. Má v sebe spájať to najlepšie z odborných znalostí o pleť a z makeupu. Má byť veľmi dobre pigmentovaný, upokojujúci a hydratačný.




LANCOME GENIFIQUE SET
- počas nákupu som do košíka prihodila aj menšie balenie Génifique, ktoré sa skvele hodí na cesty. Balenie obsahuje očný odličovač Bi-Facil 30ml, pleťové sérum Advanced Génifique 7ml. očný krém Génifique Yeux 3ml, pleťový krém Advanced Génique 15ml a mini špirálu Hypnose Doll Eyes 2ml.
Z tejto sadičky som už vyskúšala pleťové sérum a očný krém.
Pokožka je po sére okamžite vyhladenejšia, jemnejšia a hydratovaná. Môže sa nanášať pod denný alebo nočný krém. Má ľahučké gélovité zloženie, okamžite sa vpíja do pokožky a nemastí pleť. Má podporovať produkciu proteínov a zvyšovať aktivitu génov. Malo byť znižovať viditeľnosť vrások a jemných liniek.



Očný krém má krémovo-gélovú textúru, úžasne vyhladí a zjemní pleť v okolí očí. Jednoducho sa aplikuje, nemastí a nedráždi pokožku, rýchlo sa vpije do pleti. Má redukovať jemné linky a vrásky v okolí očí, hydratovať a omladzovať pokožku. Krémik má veľmi príjemnú textúru.



Ktorý produkt Lancome máte svoj obľúbený ?

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.