AVON OBĽÚBENÉ PRODUKTY

Kozmetiku Avon mám celkom rada, veľmi rada skúšam nové produkty a som stála zákazníčka. Rovnako mám rada Oriflame, Yves Rocher, Mary Kay. Myslím si, že v každej značke si nájde svoje obľúbené produkty aj náročnejšia zákazníčka. Samozrejme aj ja mám produkty, ktoré mi nevyhovujú, ale to platí aj pre luxusnú kozmetiku, nielen pre katalógový predaj.
Momentálne som si kúpila a obľúbila tieto produkty:


Avon Liquid Chrome Eyeliner - metalické tekuté očné linky. Majú skvelú výdrž a úžasné farby. Sú ideálne na leto, krásne vyniknú na opálenej pokožke. Majú kovovú povrchovú úpravu. Po zaschnutí sa nestierajú a neotláčajú na očné viečko. Vlastním 3 odtiene: modrá, bronzová a zlatá.




Avon True Color Matte Lipstick - matné rúže, ktoré naozaj zbožňujem. Nevysušujú pery, krásne zmatňujú, sú ideálne na deň aj na večer. Celkovo vlastním 5 odtieňov. Rúže majú príjemnú vôňu, sú ultra ľahké a zjemňujú pery. Sú veľmi dobre pigmentované, majú priemernú výdrž a skvelú cenu.




Avon očné tiene Quatro - objednávala som si ich špeciálne kôli kombinácii farebných odtieňov.Vyskúšala som ich zatiaľ iba jeden krát a plánujem si ich zobrať so sebou na dovolenku k moru. Krásne vyniknú na opálenej pokožke. Kvalita je priemerná, na občasné použitie poslúžia skvele.





Laky na nechty Avon True - mám ich veľmi rada, používam ich na nohy keďže na rukách mám gélové nechty. Odtiene striedam podľa nálady. Výdrž je fajn, najviac obľubujem laky s gélových efektom Avon. V akcii sa dajú zohnať za naozaj priaznivú cenu a preto mám v zásobe vždy aspoň 10 odtieňov.


Avon Ultra Colour Lip Tint Pen - trvácna fixka na pery, dodá perám výraznú farbu, je dlhotrvácna, jednoducho sa nanáša, je ľahká ako pierko a má skvelú výdrž. Pery jednoducho orámujete aj vyplníte. Ideálna na použitie kedykoľvek počas dňa.


Avon ceruzky na oči a kontúrovacie ceruzky na pery - sú moja stálica. V taštičke mám vždy niekoľko farebných odtieňov. Vysúvacie ceruzky mi veľmi vyhovujú, sú dlhotrvácne, nedráždia oči, nerozmazávajú sa, jednoducho sa aplikujú, majú skvelú cenu. Čo viac si priať. Z ceruziek na pery mám najviac obľúbenú kontúrku Nude a bezfarebnú Clear.




Parfumované a toaletné vody Avon - parfumované a toaletné vody majú na mňa priemernú výdrž, ale vždy sa nájde vôňa ktorá ma zaujme. Používam ich na bežné denné nosenie. Mám obľúbenú Soft Silky Musk, Avon Luck, Avon Luck La Vie, Mesmerize Black a Mesmerize, Viva La Vita.


Avon Shine Burst - super lesklé rúže, moje obľúbené. Recenzovala som ich TU



Taktiež mám rada telové spreje hlavne vanilku, telové sady, peelingové pleťové tampóny Avon clinical, radu Planet Spa, pleťové masky, telové oleje a množstvo iných produktov.





Máte aj vy svoj obľúbený výrobok Avon?

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.