VÍKENDOVÉ OBĽÚBENÉ PRODKUTY I.

Rada by som zaviedla pravidelnú rubriku produktov, ktoré som najradšej používala počas víkendu.
Tento víkend som si najviac obľúbila tieto kozmetické produkty:


Clinique Take The Day Off Cleansing Balm 
- zakúpila som si ho na skúšku v menšom balení. Veľmi milo ma prekvapil, je naozaj skvelý. Po vyskúšaní menšieho balenia už plánujem kúpu veľkého balenia. Okamžite rozpustí makeup z tváre aj z očí, má úžasnú textúru, ktorá sa na pokožke doslova roztápa. Nanesie sa krúživými pohybmi a následne sa pri styku s vodou zmení na hebký olej. Je bez vône, nedráždi, neupcháva póry, je vhodný na všetky typy pleti. Pokožku nezanecháva mastnú. Balzamom odstránim makeup a následne použijem ešte čistiaci gél.


Bourjois Mat Illusion Bronzing Powder
- vlastním ho v odtieni č.52. Mám už niekoľké balenie tohto matného bronzeru a stále sa k nemu rada vraciam. Je vhodný na kontúrovanie alebo ako farba na líčka. Používam ho veľmi rada v lete. Nádherne zmatní pleť a dodá jej teplý bronzový nádych. Objem balenia je 15g. Vyhladzuje a zjemňuje pokožku, je výborne pigmentovaný, ľahko sa nanáša. Zanechá vašu pleť bronzovú, akoby opálenú.



L´oreal Infallible 24H Matte Foundation a L´oreal Infallible Mattifying Base 
- zmatňujúci makeup a zmatňujúca podkladová báza pod makeup. Makeup som si kúpila v odtieni č.20 Sand. Tento makeup som už mala a spotrebovala som celé balenie. Je vhodný na zmiešanú a mastnú pleť. Neupcháva póry a z drogérie je to jeden z mála makeupov, ktoré naozaj zmatnia pleť na dlhú dobu. Používam ho hlavne doma, napríklad cez víkend, kaďže má tendenciu vytrácať sa z pokožky v priebehu dňa. Poobede ho už musím poopraviť resp. naniesť ešte jednu vrstvu.


Podkladová báza L´oreal Infallible je klasická silikónová báza pod makeup. Očakávala som od nej viac. Po nanesení krásne vyhladí a zjemní pokožku a zahladí póry. Očakávala som dlhodobé zmatnenie makeupu, to sa ale nekonalo. Napriek tomu ju rada používam, z drogérie je to fajn báza. Chová sa ako klasická podkladová báza pod makeup, určite nie zmatňujúca. Odporúčam ju na suchšiu pleť, na tento typ pleti bude skvelá.


Yves Rocher Citron/Lemon/Basil Trio
- telové trio mandarínka/citrón/bazalka. Túto trojicu produktov som dostala ako darček. Je to ideálna sada na teplé letné dni, nakoľko krásne osvieži pokožku tela. Súčasťou sady bol sprchovací gél 400ml, telové mlieko s pumpičkou 400ml a peelingové mydlo. Sprchovací gél skvele pení a telové mlieko nádherne prevonia vašu pokožku sviežou vôňou. Určite odporúčam na leto!


Oriflame pilník na päty
- pilník na odstránenie stvrdnutej kože na nohách. Brúska účinne a bezpečne odstráni nežiaducu tvrdú kožu. Veľmi podobný produkt ako má Scholl. Funguje na 4 batérie. Pokožka je po použití hladká a hebká. Ideálny pomocník pred letom. Ľahko sa používa, nezasekáva sa mi a hlavice sú vymeniteľné. Jednoznačne odporúčam.




Vône Guess Seductive a Calvin Klein
- tento víkend som najviac používala tieto dve vône.


Toaletná voda Guess Seductive, opojná kvetinovo-drevitá vôňa pre ženy, ktoré chcú byť svojím okolím vnímané ako nevinné a krásne. Výdrž je priemerná, vhodná na bežné denné nosenie. 
Zloženie:
Hlava: bergamot,hruška,čierne ríbezle
Srdce: jazmín,orris, kvet pomarančovníka
Základ: vanilka,kadidlo


Parfumovaná voda Calvin Klein Reveal, zmyselne orientálna parfumovaná voda. 
Zloženie:
Hlava: biele a čierne korenie, ružové korenie,soľ
Srdce: Kosatec,Ambra
Základ: Vetiver, kašmír, santalové drevo, pižmo



Korálové rúže Avon, MAC a Yves Saint Laurent
Na jar a v lete obľubujem na perách korálové odtiene. Je to krásna farba, ktorá mi evokuje slnečné lúče a teplé počasie. Momentálne mám obľúbené Avon Matte Lipstick v odtieni Coral Fever, MAC Matte Lipstick v odtieni Morange a YSL Rouge Volupte Shine Lipstick v odtieni 14 Corail in Touch.




zľava Avon, MAC, YSL

Aký produkt bol počas víkendu váš obľúbený?

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.