CATRICE THE ULTIMATE PALETTE

Keď som v DM-ku zbadala chrómovú paletku Catrice The Ultimate Collection Palette okamžite som sa do nej zamilovala. Paletka obsahuje 9 ultra chrómových očných tieňov s veľmi vysokou pigmentáciou. Všetky očné tiene majú metalické až holografické efekty. Sú mierne prášivé, ale to mi nevadí, nakoľko ich pigmentácia je úžasná, sú mäkké a ľahko sa nanášajú. Milujem hlavne zlaté odtiene, na prejasnenie očných kútikov sú úplne ideálne. Táto paletka je naozaj pôsobivá a za 4,95 Eur je to to naj, čo zoženiete v drogérii. Nie je moc vhodná na samostatné líčenie, ale v kombinácii s inými paletkami je pre mňa top. Krásne doplnila moju paletkovú zbierku.
Očné tiene je možné využiť aj na rozjasnenie lícnych kostí alebo do dekoltu.
Ak ju ešte nemáte určite si ju zaobstarajte kým nebude vypredaná.












Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.