DENNÝ MAKEUP NA MASTNÚ PLEŤ

Chcela by som vám dať tip na moje najobľúbenejšie makeupové trio ideálne na mastnú pleť.
Môj najobľúbenejší makeup je Estee lauder Double Wear Foundation, ktorý v zime používam v odtieni 2N1 Desert Beige a v lete v odtieni SAND. Je to už asi moje šieste balenie tohto makeupu a zatiaľ som nenašla žiadny, ktorý by ho tromfol. Ak hľadáte vysoko krycí, zmatňujúci, dlhotrvácny makeup rozhodne vám ho odporúčam. Pod makeup ešte používam zmatňujúci denný krém a zmatňujúcu podkladovú bázu.







Po vyskúšaní vzorky som si objednala plné balenie podkladovej bázy Paula´s Choice Shine Stopper Instant Matte Finish.
Je to podkladová báza, ktorá minimalizuje výskyt rozšírených pórov, vyhladzuje nedokonalosti a vynikajúco zmatňuje pleť. Môže sa aplikovať na denný krém alebo cez makeup. Objem je 30ml. Dokonale zmatní pleť a po nanesení púdru vydrží pokožka matná naozaj dlhé hodiny. Makeup sa nerozteká a pleť pôsobí veľmi pekne. Ja ju používam na denný krém, nanesiem na miesta, ktoré sa najviac mastia a následne použijem makeup a púder. Použila som ju pár krát aj na makeup na bežnú úpravu počas dňa. Stačí naniesť malé množstvo na makeup, pleť prebehnúť púdrom a krásne zmatnená pleť vydrží až do večera.


Medzi moje stálice patrí sypký transparentný púder Chanel Poudre Universelle Libre v odtieni č.30 Naturel. Tento transparentný púder je môj najobľúbenejší, dodáva pokožke prirodzene matný vzhľad, je zamatovo jemný a pleť pôsobí po použití hebkejšie, hladšie, jemnejšie. Používam ho už niekoľko rokov. Dokonale fixuje makeup, zmatní, nevysušuje, nepôsobí ako maska. Balenie má 30 g a vydrží mi zhruba pol roka. Je vhodný hlavne na ranné fixovanie makeupu, nakoľko balenie nie je moc vhodné na prenášanie.



                                                           



Používate niektorý z týchto produktov aj vy?

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.